تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802750200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت، آرامش و وحدت از مهمترین دستاوردهای کلیدی انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر92، حماسه وحدت و امید/ امنیت، آرامش و وحدت از مهمترین دستاوردهای کلیدی انقلاب اسلامی است زاهدان-ایرنا- امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد از توابع شهرستان کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امنیت، آرامش و وحدت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برای عموم مردم ایران است.


به گزارش ایرنا، مولوی عبدالملک مهروزهی با اشاره به حضور باشکوه و کم نظیر مردم زرآباد در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ولایتمدار این شهر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه هزاران شهید برای به دست آوردن این انقلاب جان خود را فدا کرده اند،اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ادای دین به خون شهیدان و قدردانی از نعمت انقلاب و یادآور طلوع نور، آزادی و عدالت و به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در مقابل حاکمیت ظلم و فساد است.
وی با اشاره به ترفند دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان همواره با بیداری و هوشیاری خود تمام حرکات مزبوحانه دشمن در ناامن کردن منطقه را به شکست کشانده اند.
امام جمعه اهل سنت زرآباد دستاوردهای نظام را در مناطق محروم بسیار ارزشمند دانست و از تلاش مسوولان در رفع محرومیت های منطقه قدردانی کرد.
مسوول نمایندگی آموزش و پرورش شهر زرآباد نیز در این مراسم 22 بهمن را سالروز تولد انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهیدان به دشمنان نشان دادند که با تمام قوا همچون دژ مستحکم از نظام اسلامی حفاظت و از رهبر فرزانه و دولت تدبیر و امید جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنند.
ˈعبدالحمید میهن خواهˈ اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره از رهبر و ولایت فقیه حمایت و پیرو خط امام و شهیدان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد خون شهیدان پایمال شود.
وی با بیان اینکه 22 بهمن تجلی حکومت الله بر زمین و یادآور رشادت های ملتی منسجم و خداجو است که با پیروی از ولایت و مقاومت ثابت کردند همواره حق بر باطل پیروز است گفت: دشمنان بدانند امروز ایران به الگوی جهان اسلام تبدیل شده و تهدید اخیر آمریکا که گفته بود همه گزینه ها روی میز است یک نوع ژست برای بازسازی حیثیت بر باد رفته اش در منطقه است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی با شکوه 22بهمن در زرآباد با حضور روحانیون، ˈعلیرضا زینلیˈ مشاور استاندار سیستان وبلوچستان در امور ایثارگران، بخشدار و مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم ولایت مدار این بخش برگزار شد. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن