تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول قوه قضاییه: بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی نیاز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92 ، حماسه وحدت و امید معاون اول قوه قضاییه: بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی نیاز داریم کرمان - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی نیاز داریم و وحدت استراتژی خدشه ناپذیر ماست که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر آن تاکید دارند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈابراهیم رییسیˈ روز سه شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرمان، وحدت را راهبرد اساسی بین ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان با هر گویش و عقیده دانست و افزود: وحدت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر می دانیم.
وی خاطرنشان کرد: توطئه مثلث شوم آمریکا، اسراییل و انگلیس عبارت از اختلاف آفرینی در هر سطح و زمینه ای است و باید با توطئه های آنها با شناخت، مقابله کرد.
وی فتنه های دشمنان را گوناگون توصیف کرد و افزود: جنگ نرم یکی از حربه ها و روش های دشمنان است که بسیار بی رحمانه تر، سخت تر و گسترده تر از جنگ سخت است و آنها امروز با بسیاری از کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی به دنبال ایجاد تردید و سست کردن اعتقادات و باورهای مردم هستند.
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: همه مردم بویژه نسل جوان که نسل آگاه و با بصیرتی است باید در برابر این تهاجم سخت و سنگین دشمنان ایستادگی کرده و ترفندهای آنها را بشناسیم و در سنگر ایستاده و مقاومت کنیم.
وی گفت: دشمنان، قدرت ما را در سلاح های هسته ای می دانند اما نمی دانند که هر یک از ملت ما و جوانان یک قدرت هسته ای هستند و در حوزه های مختلف با وجود دستیابی به پیشرفت های بسیار زیاد، اما مهمترین مولفه قدرت این نظام، مردم متدین و شهید داده این سرزمین هستند.
حجت الاسلام رییسی، گفت: آنها که بی ادبانه با مردم قهرمان ایران سخن می گویند و از حسن نیت ما سوء استفاده می کنند، بدانند که پاسخ آنها این حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.
وی بیان کرد: همه مردم ایران زمین حتی اگر مشکلی هم داشته باشند، نظام، انقلاب، ولایت و دلدادگی به رهبری را همواره مد نظر دارند و تمام این مردم برای دفاع از انقلاب و ارزش های این نظام با همه وجود در صحنه هستند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی هیچ زمانی اجازه نمی دهند که هیچ کسی نسبت به ارزش های آنها تغییری ایجاد کند و این ملت تغییر در روش ها و تاکتیک را می پذیرد اما تغییر در ارزش ها و راهبردها را هرگز نمی پذیرد.
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: کسانی که گاهی به بهانه عقلانیت، قلم در دست می گیرند و ظلم ستیزی این ملت را زیر سووال می برند، جفای به عقل و عقلانیت است زیرا ستیز با دشمن، ظلم، ظالم و استکبار، عین عقلانیت است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که استکبار، ظلم و ستم باشد، ملت ایران با خدای خویش میثاق بسته که همواره بر حمایت از مظلومان و ستیز با ظالمان در خود تردید راه نمی دهد.
وی خطاب به مذاکره کنندگان گفت: مذاکره باید انجام شود اما با تمام وجود بدانید که با دشمن مذاکره می کنید و با تمام وجود نفرت نسبت به دشمن داشته باشید و در عین حال که سخن می گویید، متاثر از لبخند و صحبت نرم آنها نشوید.
حجت الاسلام رییسی تصریح کرد: مذاکره را هرگز ترک نمی کنیم اما می دانیم که دشمنان به دنبال اعتلای نظام ما نیستند.
وی همچنین به شاخص های مکتب سیاسی امام راحل اشاره کرد و گفت: یکی از این شاخص ها پیوند بین معنویت و سیاست بود و امام راحل بین دین و سیاست، عرفان و سیاست، اخلاق و سیاست و معنویت و سیاست ارتباط برقرار کرد.
وی ادامه داد: 400 سال است که در مغرب زمین، دین را از زندگی مردم به حاشیه برده اند و محصول مبارزه آنها با دین و کنار زدن خدا از زندگی، جنگ جهانی و ظلم و ستم های بی شماری است که اکنون به ملت های تحت ستم در عالم روا می دارند.
معاون اول قوه قضاییه، کلاهک های هسته ای را نتیجه دین ستیزی دانست و بیان کرد: محصول دین ستیزی این است که ملت مظلوم فلسطین را از سرزمین خود بیرون راندند و محصول آن بسیاری از امور ضد اخلاق، ضد عفت و ضد بشریت است که امروز در مغرب زمین شاهد آن هستید.
وی تاکید کرد: امام راحل بین دین و سیاست پیوند برقرار و اعلام کردند که دین و آموزه های دینی باید در همه شئون حاکم باشد و همه لایه های اجتماعی ما باید از آموزه های دینی بهره مند باشد.
وی توجه به کرامت انسان و جایگاهی را که خداوند برای انسان ها قرار داده از دیگر شاخص های مکتب سیاسی امام راحل ذکر کرد و گفت: امام راحل تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر برگزاری رفراندوم تاکید کردند و در حالی که عده ای می گفتند مردم شما را قبول دارند اما فرمودند که نظر مردم باید اعلام شود.
حجت الاسلام رییسی ادامه داد: در 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیش از 35 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده اما در بین مدعیان حقوق انسان و کسانی که مقابل این انقلاب ایستاده اند، می بینیم که به مردم ظلم می کنند و افرادی مانند مردم بحرین، حق رای دادن و رقم زدن سرنوشت خود را ندارند.
وی دین و دین مداری را از دیگر شاخص های مکتب سیاسی امام راحل برشمرد و تصریح کرد: در تمامی لایه های اجتماعی، آنچه مردم در شعارهای خود فریاد زدند و هر سال بر آن تاکید می کنند و امروز در 22 بهمن ماه نیز بر آن تاکید کرده اند، اسلام و آموزه های دینی است.
وی گفت: آنجا که به دین و آموزه های دینی نگاه داشته ایم در آن حوزه به موفقیت رسیده ایم و اگر جایی مشکلی دارید بدانید که نگاه به بیگانه یا نسخه های غربی و شرقی وجود دارد.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این که امروز هم باید راهکارهای دفع مشکلات اقتصادی را در درون کشور دنبال کرد، گفت: نگاه به اینکه آنها چه می خواهند بکنند، اشتباه است و رفع این مشکل به دست ملت و جوانان این مرز و بوم است.
وی اقتصاد مقاومتی را راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: تنها راهکار مشکلات اقتصادی در دست غربی ها نیست و در دست ملت بزرگوار ایران اسلامی است.
وی جهانی شدن را نیز از شاخص های مکتب سیاسی امام راحل برشمرد و بیان کرد: دشمن بسیار تلاش می کرد که نظام جمهوری اسلامی تشکیل نشود و توطئه های فراوانی از جمله تحمیل جنگ هشت ساله علیه کشور را انجام داد و در دهه دوم که دهه تثبیت انقلاب بود، تلاش کرد این نظام ثبات پیدا نکند و بر ناکارآمدی نظام تبلیغ کرد و در دهه سوم که دهه توسعه است، تلاش کرد این انقلاب در درون مرزهای جغرافیایی ما بماند و هیمن جا متوقف شود.
معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: هم اکنون پیام انقلاب اسلامی ایران، مردم را در کشورهای منطقه بیدار کرده است و این پیام موجب به زیر کشیده شدن حکومت های وابسته به شرق و غرب می شود که نمونه آن بیداری اسلامی، جنگ 22 روزه و جنگ 33 روزه بوده است.
وی اظهار کرد: رهبری بصیر و بصیرت آفرین و ملت با بصیرت همیشه در صحنه موجب شده که فتنه ها بر مردم تاثیر نکند.
حجت الاسلام رییسی گفت: در فتنه 88 که عده ای موجی را ساختند و دشمن بر آن سوار شد و به نحوی بود که تمام سران کشورهای نظام سلطه اعلام کردند که ما کار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را تمام شده می دانیم و برخی سفارتخانه ها اعلام کردند که آمادگی پذیرش افرادی که مقابل انقلاب بایستند را دارند و بسیاری نیز در خارج از کشور دست زدند اما مقاومت و ایستادگی ملت ما فتنه های دشمنان بویژه آمریکا را نقش برآب کرد.
وی تاکید کرد: ما با همه وجود باور و اعتقاد داریم که ملتی که در راه خدا قیام کند و برای خدا در همه صحنه ها به میدان آمده، حرکت های دشمن را رصد و به موقع اعلام موضع کند، دست قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان این ملت خواهد بود.
وی افزود: در سیره ائمه اطهار (ع) نیز نقطه مشترک همه امامان و انبیا در تاریخ تاکید بر ولایت حق و برخورد با ظلم و ستم است و هیچکدام از انبیا را نمی بینیم که هیچ کجا نسبت به برخورد با ظالم تردید داشته باشند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تاکتیک ها و روش های مبارزه عوض شده اما راهبرد و استراتژی برخورد با ظلم و ستم همواره به عنوان یک گفتمان و راهبرد ثابت خواهد بود.
راهپیمایی باشکوه مردم شهر کرمان امروز همزمان با سراسر کشور از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا این شهر برگزار شد.ک/2
7440/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن