تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803182571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا شیر پیری است که جرأت حمله ندارد/ عزت کشور در گرو وفاق ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رییس مجلس در قم:
آمریکا شیر پیری است که جرأت حمله ندارد/ عزت کشور در گرو وفاق ملی است خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت گزینه های روی میز آمریکا را به تمسخر کشید، شما اگر می توانستید کاری علیه ملت ایران بکند حتما انجام می دادید، این که دم از گزینه های روی میز می زنید مثل غرش های یک شیر پیر است که جرات حمله ندارد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان قمی در حرم کریمه اهل بیت(ع) با بیان این که مردم قم همواره از انقلاب و ارزش ها دفاع کرده و مسؤولیت شناس هستند، گفت: مردم امروز هم این مسؤولیت را با حضور گرم خود به خوبی انجام دادند.
 
وی با تبیین درس های مختلف انقلاب اسلامی برای ملت و مسلمانان، گفت: امام به ما آموخت که همه قدرت انقلاب از اسلام است و حفظ نظام از اوجب واجبات است، امام هویت انقلاب و اسلام را با هم درآمیختند.
 
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه باعث حرکت انقلاب اسلامی شد جوهره اسلامیت بود، در ابتدای انقلاب لیبرال ها فکر می کردند اگر حکومت را از اسلام جدا کنند، کار اداره کشور سهل تر خواهد شد اما یک اشتباه و غفلت بزرگ بود.
 
علی لاریجانی با تاکید بر تقویت بخش های تولیدی کشور از سوی دولت در استان قم، از رکود برخی واحدهای تولیدی در استان ابراز تاسف کرد.
 
وی وجود بارگاه حضرت معصومه، حوزه علمیه، مراجع تقلید را ظرفیت مهمی برای استان دانست و گفت: من در سفرهای مکرری که داشتم احساس کردم علاقه برای سرمایه گذاری بسیار زیاد است و باید از این فرصت استفاده و بسترهای را فراهم کرد.
 
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم شرایط قم تغییر کند باید زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم و گسترش دهیم و امیدواریم مسؤولان در این زمینه گام های بیشتر و بهتری بردارند.
 
اگر بخواهیم در مذاکرات موفق باشیم باید روی پای خود بایستیم
 
اگر امروز قدری گردن کلفتی می کنند چون فکر می کنند در بخش هایی نیاز مند هستیم،
 
این روزها در سخنان برخی مقامات آمریکایی این حرف ها را می شنویم و روی تحریم ها مانور می دهند و به زودی به اشتباه خود
 
وی افزود: این فرومایگان فرصت طلب مستکبر فرصتی یافته اند تا حرف هایی بزنند و بگویند قدری آذوقه به مردم رسید، خجالت آور است، بی آبرویی و پرو رویی هم حدی دارد.
 
رئیس نهاد قانونگذاری کشور این بسته های حمایتی چه ربطی به مذاکرات داشت، این مربوط به داخل کشور بود، ثانیا این پول ها که از آن دم می زنید همان پول های ملت ایران است که شما به ناحق و ظالمانه بلوکه کرده بودید، به گونه ای حرف می زنید که انگار شما مالک بودید، این همان خوی استکباری تان است.
 
وی تاکید کرد: امام به ما آموخت که در برابر شیطان بزرگ باید ایستادگی کرد، همین مقاومت که سی و پنج سال انقلاب را به اینجا رساند، عامل بیداری مسلمانان در منطقه شد.
 
وی این انقلاب پابرجا است، راه امام و مسیری که رهبری مشخص می کنند همه پیرو هستند، آن راه استقامت است، این ویژگی انقلاب باعث شد که مردم عراق آمریکایی ها را بیرون کنند، همین ویژگی سبب شد مردم لبنان کمر صهیونیست ها را بشکنند و شکستی به آنها تحمیل کنند که در تاریخ بی سابقه بود
 
گرچه غرب به دنبال انحراف بیداری اسلامی است، اما این هم از اشتباهات دیگر آنها است، با زور و فریب کاری ممکن است خاکستری روی آتش بریزند اما دوام نخواهد داشت آنها این اشتباه را در انقلاب ما هم مرتکب شدند.
 
لاریجانی شما نمی توانید صدای ملت های مسلمان را خفه کنید، آمریکا نمی خواهد بفهمند که ملت ها بیدار شده اند و زیر یوغ ستم آنها قرار می گیرند، این روزها خیلی سفر می کنند که جریان مقاومت فلسطین را عقیم کنند، شکلات های سیاسی عرضه کنند که فضای سیاسی آن را ااز مسیر اصلی جدا کنند، رهبران شان می دانند کار آمریکایی ها فریبکاری است.
 
وی امریکایی ها مطمئن باشند پاسخ این فریب کاری موج های سنگین تری است که در آینده با آن مواجه خواهند شد.
 
رییس مجلس با اشاره به تذکرات مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مهم خود، وحدت در امت اسلامی و وحدت داخلی را یک اصل مهم عنوان کرد و گفت: امروز شیطنت بیگانگان بیشتر شده است، تلاش می کنند با فشار بیرونی و اختلاف افکنی در داخل مجددا بتوانند گران فروشی کنند.
 
لاریجانی تاکید کرد: ملت گزینه های روی میز آمریکا را به تمسخر کشید، شما اگر می توانستید کاری علیه ملت ایران بکند حتما انجام می دادید، این که دم از گزینه های روی میز می زنید مثل غرش های یک شیر پیر است که جرات حمله ندارد.
 
رییس مجلس گفت: خود ما باید متوجه باشیم، اگر اقتصادی مقاومتی برای ما اصل است، این بر پایه سرمایه گذاری در عرصه تولید است، اگر آشفتگی سیاسی داشته باشیم سرمایه گذاری رخ نمی دهد. آرامش درونی کلید اقتصاد مقاومتی است.
 
لاریجانی حفظ منافع ملی کشور را مورد توجه قرار داد و با بیان این که تحقق این مساله نیازمند وفاق ملی است ،گفت: تحقق پیشرفت و توسعه در سایه آرام نگه داشتن شرایط داخلی است، البته فضای نقد نیاز کشور و لازمه پیشرفت است، اما فضای نقد به میدان تیراندازی سیاسی و صف کشی و اتهام زنی تبدیل نشود.
 
رییس مجلس شورای اسلامی پشت صحنه اختلافات امت اسلام را سرویس های جاسوسی بیگانه دانست و گفت: نان آنها در این است که جنگ در بین مسلمانان راه بیندازند، شیعه و سنی را به جان هم بیندازند.
 
رییس قوه مقننه گروه افراطیون در کشورهای مختلف دست به کشتار مسلمانان می زنند، اینها تنها مساله شان شیعه نیستند، این ها به قدری کج اندیش هستند که به جای این که قدرت خود را در مقابل آمریکا بسیج کنند مسلمانان را می کشند این همان چیزی است که دشمنان می خواهند.
 
لاریجانی بیان کرد: همه باید مراقبت کنند، حرف و سخن و عملی نباید گفته شود که بهانه به دست شان داده شود، تا تکفیری ها نادان سر جای خود بنشینند.
 
رییس مجلس با بیان اینکه منافع امت اسلام با دو لبه قیجی تکفیر و استعمارگران در حال درو شدن است، گفت: این وحشی گری نسبت به امت اسلام بسیار خسارت دارد، به همان میزان که تفرقه در امت اسلام به نفع منافع آمریکا و صهیونیسم است، تفرقه در داخل نیز می تواند منافع ملی را مورد خطر قرار دهد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای وحدت داخلی را باید حفظ کرد تا زیر چتر هدایت های رهبر معظم انقلاب این انقلاب و جمهوری اسلامی گام های قوی تری را برای پیشبرد اهداف بردارد.



۱۳۹۲/۱۱/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن