تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801229318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین و نهاینه سازی فرهنگ جهادی گامی مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تبیین و نهاینه سازی فرهنگ جهادی گامی مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی است ارومیه – ایرنا – رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تبیین و نهاینه سازی فرهنگ و مدیریت جهادی گامی مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.


سید علی مختاری روز دوشنبه در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در ارومیه افزود: مردم آذربایجان غربی دوشادوش ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه های بسیاری را در سایه جهاد و تلاش خلق کردند.
وی اظهار کرد: جانفشانی ها و فداکاری های مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن از عوامل مهم توسعه و پیشرفت بوده است که هم اکنون باید با توجه به شرایط حساس کشور باید تلاش مضاعفی در راستای توسعه استان برداشت.
وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی مطابق آنچه که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ جهادی داشته باشد.
مختاری افزود: با ساده زیستی و ترویج و توسعه ایثار و ساده زیستی در کنار تلاش مضاعف در راستای خدمت به خلق و آبادانی کشور می توان در نهادینه سازی فرهنگ جهادی گام برداشت.
دبیر این همایش نیز گفت: 25 مقاله به دبیرخانه همایش در استان رسید که از بین این مقاله ها سه مقاله به عنوان مقاله برتر برگزیده شدند.
حجت الاسلام سید حامد ساجدی نژاد افزود: این همایش در محورهای حماسه اقتصادی تجلی فرهنگ و مدیریت جهادی، ترویج و تقویت روحیه ولایت پذیری ولایتمداری، جهاد خودکفایی و امنیت غذایی، ترویج و توسعه فرهنگ ساده زیستی، تقویت مبانی دینی و اخلاقی و اعتقادی کارکنان برگزار شد.
وی ادامه داد: تبیین روحیه فرهنگی و مدیریتی اوایل انقلاب، انتقال تجربیات مدیران جهاد کشاورزی و معرفی پیشرفت های جهاد کشاورزی در 35 سال گذشته، تجلیل از جهاد گران نمونه، بسترسازی برای استفاده از نظرات صاحب نظران برای ترویج مدیریت جهادی با معرفی الگوهای اداری موفق و کار آمد و یادآوری ایثارگری های رزمندگان جهاد سازندگی استان از اهداف برگزاری این همایش است.
حجت الاسلام ساجدی نژاد گفت: برای خوب و بهینه اجرا کردن دستورات الهی نیازمند فرهنگ مدیریت جهادی هستیم و دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز در سالهای اخیر در راستای توسعه و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی و ساده زیستی بوده است.
تجلیل از مدیران موفق جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، ارائه مقاله و تجلیل از کارکنان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی این سازمان از بخش های دیگر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در ارومیه بود.
این همایش به مدت یکروز در ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و با حضور مسئولان این نهاد و سایر دستگاه های استان برگزار شد.
7125/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن