تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802149448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی عتبات عالیات از عوامل مهم تقویت ارتباطات فرهنگی بین ایران و عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه ایلام:
بازسازی عتبات عالیات از عوامل مهم تقویت ارتباطات فرهنگی بین ایران و عراق است خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: بازسازی عتبات عالیات یکی از عوامل مهم تقویت ارتباطات فرهنگی و دینی بین دو کشور ایران و عراق محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در آیین معارفه مسؤول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان، اظهار کرد: بازسازی عتبات عالیات یکی از ابتکارات رهبر انقلاب اسلامی بوده که آثار و برکات ظاهری و باطنی برای مردم دو کشور داشته است.
وی، با بیان اینکه هر سال میلیون ها ایرانی در ایام زیارتی در کشور عراق حضور می یابند و بدون کوچکترین تنشی باهم اعمال زیارتی را انجام داده و هر دو نیز در امر بازسازی حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) مشارکت می کنند، افزود: با توجه به این که هدف نهایی استکبار جهانی از به راه انداختن جنگ بین دو کشور مسلمان آن هم با حداکثر جمعیت شیعه ایجاد یک دشمنی ریشه ای بوده، امروزه با بصیرت مردم، کمک ها و مشارکت آن ها توطئه فرهنگی استکبار جهانی خنثی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با بیان این که امروز دو کشور ایران و عراق دوست و برادر کشورهای قدرتمند منطقه هستند، یادآور شد: امروز این دو کشور به عنوان حلقه اصلی مقاومت در برابر صهیونیسم و قدرت برتر منطقه مطرح هستند و به زعم نظام سلطه هلال شیعی را تشکیل می دهند.
وی، با بیان این که یکی از عوامل مهم ایجاد ارتباطات ستاد بازسازی عتبات عالیات است، گفت: امروز به حول و قوه الهی با مشارکت گسترده مردم ایران و همراهی مردم عراق بازسازی حرم های مطهر ائمه(ع) حتی در سامرا که از ناامن ترین مناطق عراق است با عشق به ائمه(ع) در حال پیگیری است.
امام جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در همه عرصه ها، افزود: در کنار این کار بسیار مهم باسازی، کار تبلیغی نیز ضرورت دو چندان دارد و بار سنگین این تبلیغ بر عهده روحانیون است، هر کاری که تبلیغ در آن نباشد ابتر است و باید در کنار کارهای بزرگ تبلیغ نیز در دستور کار قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی، تصریح کرد: مردم ولایی و یک دست شیعه ایلام در طول این چند سال با وجود مشکلات مادی و عدم تمکن مالی حدود 2 میلیارد تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند که این امر نشان از عشق مردم به ائمه اطهار(ع) است.
وی، با اشاره به این که مردم ایران و ایلام همه چیز خود را از ائمه اطهار(ع) می دانند، اظهار کرد: همت و فعالیت روحانیون در جمع آوری کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات جای تقدیر دارد و امید است همچنان در این راستا با تلاش خستگی ناپذیر در جهت انتشار شعائر دینی و سیره ائمه(ع) از ابزار تبلیغ بهره ببرند.
امام جمعه ایلام، با تقدیر از فعالیت های خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ویژه محمد علوی فر رییس این ستاد در استان و سردار پلارک رییس ستاد در کشور، ابراز کرد: کمک به بازسازی عتبات عالیات تجارت پرسود معنوی دنیایی و اخروی است که سعادت مردم و شفاعت ائمه اطهار(ع) را به دنبال خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه افتخار می کنیم که خدمتگزار ائمه اطهار(ع) در امر بازسازی عتبات عالیات باشیم و باید قدر این نعمت را همه بدانیم و بیش از گذشته در این امر مشارکت کنیم.
گفتنی است، در این آیین حجت الاسلام علی چراغی پور به عنوان مسؤول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد./901/پ203/ب


۱۳۹۲/۱۱/۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن