تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803150296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت تشکل ها و گروههای مختلف فارس از مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دعوت تشکل ها و گروههای مختلف فارس از مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن شیراز - ایرنا- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس، شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس و حزب اسلامی کار استان فارس با صدور بیانیه هایی جداگانه، از عموم مردم فارس برای شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.


به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس آمده است: تاریخ هر ملتی روزهایی که در آن قاطبه ملت به حداکثر همدلی و هم جهتی رسیده باشند عزیز و به یاد ماندنی هستند و در تاریخ ایران اسلامی نیز به راستی 22 بهمن یکی از آن روزهاست که در فرهنگ انقلاب «یوم الله» نامیده می شوند.
این بیانیه می افزاید: 35 سال پیش در چنین روزی ملت همدل و یکپارچه در طلب آزادی و استقلال بنیان نظام استبدادی وابسته را برکندند تا بر ویرانه های نظام پادشاهی نظامی را بر پا کنند که با رای مردم اداره شود.
در این بیانیه آماده است: شعار فراگیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که در برگیرنده خواست و اراده یکپارچه ملت بود، بدرستی بیانگر تمام جهت گیری و خواست آن انقلاب شکوهمند است.
این بیانیه حاکی است: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف بزرگی در تاریخ ملت ایران است که با اراده ملت شکل گرفت و به همین دلیل سالروز پیروزی آن فارغ از جهت گیری ها و جبهه بندی های پس از آن و نیز عملکرد حاکمان و دولتمردان در برهه های مختلف یک روز ملی است و گرامی داشت آن در حقیقت یادآوری آن همدلی بزرگ ملی و رجعت به آن نقطه عطف است، این روز به این جناح و آن جناح تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم است.
بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس حاکی است: دعوت رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی از عموم ملت با هر سلیقه و فکر سیاسی برای شرکت در این راهپیمایی بزرگ و تاکید بر لزوم وحدت آفرین بودن شعارها در راهپیمایی این روز، در حقیقت تلاش برای بازگرداندن مراسم این روز به سطح و گستردگی شایسته آن است و به همین دلیل برخود لازم می دانیم به گرمی از آن استقبال کنیم.
شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس نیز با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، این روز را نماد وحدت ملی دانسته است.
در بیانیه این شورا آمده است: 24 خرداد امسال که عینیت بخشیدن به حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب بود، سرآغاز زیبایی برای خلق صحنه ها و اتفاقات شگرف فرزندان برومند ایران زمین در سراسر گیتی نام گرفت، سرآغازی که با تدبیر رییس جمهور محترم، امید به فردایی بهتر را در لایه های مختلف جامعه ایجاد کرد تا مردم بزرگ و شریف ایران که بارها و بارها وفاداری خود را در صحنه های مختلف به انقلاب اسلامی و این مرز پرگهر به اثبات رسانده اند، با حضور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی سال 92 را تکمیل کنند.
این بیانیه می افزاید: گرچه در طول تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی و بواسطه برخی خودخواهی ها، جانبداری از تمایلات جناحی و رواج یافتن برخی افکار شاهد رفتارهای تفرقه انگیز بوده ایم، اما راهپیمایی 22 بهمن امسال می تواند نقشه راهی برای تحقق واژه وحدت به معنی واقعی کلمه در کشور باشد.
بیانیه شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس حاکی است: بهمن ماه امسال می تواند در کنار پیروزی های عرصه سیاست خارجی فرزندان این مرز و بوم، عرصه به رخ کشیدن وحدت تمامی اقشار مختلف در قالب گروه ها، سلایق و نگرش های متفاوت سیاسی باشد، وحدتی که یادآور سخنان گهر بار معمار کبیر انقلاب و شعار پرمحتوای انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و نشان خواهد داد که انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران با هرگونه سلیقه ای است.
شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس در بخش دیگری از بیانیه خود، از تمامی فعالان عرصه رسانه با هر گرایش سیاسی و هر سلیقه ای درخواست کرده تا با ثبت گوشه گوشه حماسه 22 بهمن 92 در دفتر پرافتخار تاریخ انقلاب، به جهانیان ثابت کنند که یکپارچگی و همبستگی از اصول خدشه ناپذیر مردم ایران اسلامی در دفاع از کیان و تمامیت ارضی میهن عزیزشان است.
این شورا، همچنین از تمامی نخبگان، فرهیختگان، گروه ها و سلایق سیاسی مختلف می خواهد تا با توجه بیش از پیش به نمادهای وحدت آفرین جامعه، زمینه را برای تحقق آرمان های سترگ انقلاب اسلامی فراهم کنند تا کشور در فضایی سرشار از وحدت و همبستگی و در آغوش گرفتن همه دلسوزان نظام حرکت رو به جلو خود را شتاب بیشتری بخشد.
حزب اسلامی کار استان فارس نیز، در بیانیه خود، ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را عاملی برای تحقق عینی وحدت در جامعه دانسته است.
در بیانیه این حزب آمده است: حزب اسلامی کار که میراث گرانبهای شهیدان والامقامی چون شهید بهشتی و شهید باهنر و بزرگانی چون رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی است، با اعتقاد بر این اصل که توسعه و تحکیم آزادی های سیاسی و دفاع از آزادی احزاب، اجتماعات و قلم نویسان و افزایش آگاهی های لازم جهت تامین مشارکت اجتماعی لایه های مختلف جامعه و تقویت فرهنگ بردباری سیاسی می تواند زمینه ساز جامعه ای پویا در گستره پهناور ایران اسلامی باشد، ازعموم مردم فارس برای شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل می آورد.
بیانیه حزب اسلامی کار استان فارس حاکی است: اعضای شاخه های مختلف این احزب همچون دیگر روزهای سرنوشت ساز در طول تاریخ انقلاب، دوشا دوش اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند تا ثابت کنند که وحدت اصل جدا نشدنی دلسوزان واقعی نظام در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری هاست.
این بیانیه می افزاید: در شرایط کنونی که تحقق شعارهای ناب انقلاب، اصلی ترین مطالبه ملی است و بازگشت به روح مردم سالاری انقلاب اسلامی و توجه به خواست و مطالبات بحق مردم می تواند مانعی عظیم در مقابل تندروی های سیاسی و به حاشیه راندن سرمایه های انقلاب گردد، بجاست تا متولیان برگزاری این راهپیمایی، با توجه ویژه به نمادهای وحدت آفرین، زمینه ساز وحدت واقعی در جامعه باشند.
گفتنی است ادارات و نهادهای استان فارس در قالب اطلاعیه های مختلف و جداگانه ای از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی فردا 22بهمن نیز دعوت کرده اند.ک/1
678/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن