تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادها، سازمانها و گروههای مختلف خراسان رضوی مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهادها، سازمانها و گروههای مختلف خراسان رضوی مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند مشهد - ایرنا - نهادها، سازمانها، تشکلها و گروههای مختلف استان خراسان رضوی با صدور بیانیه های جداگانه از مردم دعوت کردند همانند گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پرشور و وحدت آفرین داشته باشند.


در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: این راهپیمایی علاوه بر مشهد در 175 نقطه دیگر استان اعم از شهرستانها، بخشها و دهستانهای خراسان رضوی برگزار می شود.
این بیانیه می افزاید: در این برهه از تاریخ که دولتمردان ما مشغول مذاکره با کشورهای 1+5 برای دفاع از حقوق مسلم هسته ای ملت عزیز ایران اسلامی هستند، دشمنان ما به طرق مختلف سعی دارند روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی امت اسلامی را تضعیف کنند.
در ادامه بیانیه آمده است: ملت ما باید بیش از گذشته در ناامید کردن دشمن و بر ملا ساختن نقشه های شوم آنها قدم بردارد و لحظه ای از صهیونیسم بین الملل غافل نشود و بیش از پیش روحیه آرمان خواهی و استکبار ستیزی خود را تقویت کند.
این بیانیه می افزاید: ما نیز به فرموده امام بصیرمان ایمان داریم که شیطان قابل اعتماد نیست و از کسانی که دوستی بی قید و شرط با شیطان را در مخیله خود دارند اعلام انزجار و دوری می کنیم و آنها را افرادی بی بصیرت و تاریخ مصرف گذشته می دانیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سخنران این مراسم را که در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده است.
دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز با صدور بیانیه ای ضمن دعوت مردم و اقشار مختلف جامعه به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن آورده است: اینک نهال انقلاب، دهه چهارم عمر خود را به عنوان دهه عدالت و پیشرفت تجربه می کند و هنوز مردان و زنان دهه چهارم، عزت و سربلندی خود را در ادامه راه و اندیشه های مردمان دوران انقلاب می بینند.
در ادامه این بیانیه آمده است: آنان به همین منظور هر سال در زمان تکرار حادثه تاریخی 22 بهمن با داشتن سلیقه های گوناگون، خود را به میعادگاه حضور یوم الله 22 بهمن رسانده و یاد و خاطره آن ایام را گرامی می دارند.
ˈشورای مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضویˈ نیز در بیانیه ای از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه سی و پنجمین پگاه پیروزی کلمه بر جور و جباریت و در دوره تدبیر و امید، شورای مشورتی اصلاح طلبان استان، هم نوا با بدنه اجتماعی خود، از عموم مردم استان دعوت می کند با حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢بهمن، همگامی عملی خویش با شعارهای اصیل انقلاب ٥٧ را به اثبات برسانند.
بیانیه مزبور می افزاید: امید است این حضور پرشور با تاکید بر گفتمان اعتدالی رییس جمهور، فصل دیگری را در جهت وحدت و انسجام ملی بگشاید تا در زمانی که ایران بیش از هر زمان به اتحاد و وفاق عمومی نیازمند است، بر هم داستانی خویش با این مطالبه بر حق ملی تاکید نماید.
در ادامه این بیانیه آمده است: شورای مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی انتظار دارد تریبون این جشن باشکوه پیروزی، عرصه ای برای تاکید بر اشتراکات ملی و وحدت و انسجام همه آحاد مردم باشد و به تجلی گاه دیگری برای حماسه سیاسی ٢٤ خرداد ماه ملت قهرمان ایران تبدیل گردد.
در بیانیه سپاه امام رضا (ع) نیز آمده است: در سی و پنجمین بهار خودباوری و استقلال، بذرهای باور و امید به مسیر نورانی انقلاب در دلهای مومنان به نظام اسلامی و دوستداران ایران عزیز شکوفا و بارور شده است.
این بیانه می افزاید: استکبار جهانی با ابزار تحریم به دنبال نشان دادن چنگ و دندان به ملت بزرگ و آزاد و شجاع ایران اسلامی است اما ملت، نشان داده که هیچ توطئه ای نمی تواند در عزم و اراده راسخ آنان کوچکترین خلل و یا تردید ایجاد نماید.
در ادامه بیانیه آمده است: ما فرزندان سپاهی و بسیجی در سپاه امام رضا (ع) همراه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.
تشکلهای اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در بیانیه ای آورده اند: 22 بهمن امسال مردم ایران به استقبال سی و پنجمین بهار انقلاب می‏روند، انقلابی که با فدا نمودن بهترین جوانان خود به ثمر رسید و در این مدت نهال آن به درختی تنومند تبدیل شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: هر درختی را مراقبت و مواظبت لازم است و این وظیفه مردم است که در پاسداری از انقلابشان، سعی وافر نمایند و همواره درصحنه باشند و بمانند و در این میان وظیفه نخبگان بسی مهمتر است و دانشگاه و دانشگاهیان که در نیل به موفقیت ‏های علمی، فضایی و هسته‏ای سهمی به سزا داشته‏اند، همچون همیشه یاور بی‏ مدعای انقلاب بوده و هستند.
بیانیه مزبور می افزاید: دانشگاه آزاد اسلامی نیز که فرزند انقلاب است و در طول عمر بیش از 30 سال خود، لحظه‏ ای از همراهی با انقلاب و ارزشهای آن غفلت نورزیده، به عنوان بخشی مهم از کاروان جهاد علمی کشور، سهمی جدی در خلق حماسه داشته و دارد لذا استادان دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، ضمن شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، همگان را به حضور در این جشن ملی فرا می‏خوانند و حضور آحاد ملت در راهپیمایی این روز را ادامه حماسه سازیهای ایرانیان می‏دانند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز با صدور بیانیه ای ضمن تجدید عهد با شهدای والا مقام انقلاب، سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشته و با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام نموده است: تا تاریخ زنده است 22 بهمن بر تارک ایران و جهان می درخشد./1
1922/2713/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن