تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمانهای مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمانهای مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند اصفهان- ایرنا- سازمانها و نهادهای مختلف استان اصفهان در بیانیه های جداگانه ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فرماندار اصفهان در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمام عرصه ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید.
ˈفضل الله کفیلˈ حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن را به عنوان عاملی بازدارنده در برابر توطئه ها و دسیسه های دنیای استکباری عنوان کرد.
در بیانیه سازمان بسیج رسانه نیز آمده است: سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با تبریک فرارسیدن 22 بهمن به ملت ایران به ویژه قشر زحمتکش و اثرگذار رسانه، از اصحاب رسانه و اقشار مختلف ملت رشید و انقلابی ایران برای حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت می کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: این حضور پرشور به هواداران و جیره خواران نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل نشان خواهد داد که خورشید انقلاب اسلامی پرفروغ تر از همیشه، فراتر از آسمان ایران عزیز می درخشد.
شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در بیانیه ای از مردم شهید پرور اصفهان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: اقتدار ملی مظاهری دارد که مردم آن را در اجتماعات عظیم همانند تظاهرات 22 بهمن نشان می دهند.
در بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان نیز نوشته شده است: جامعه ورزش استان اصفهان همگام با آحاد ملت بسیجی و غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مقتدرانه و با بصیرت شرکت می کند و این حضور را پاسخی محکم بر توطئه ها و زیاده خواهی استکبار جهانی می داند.
همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم موحد، خداجوی و ولایت مدار استان اصفهان، دعوت کرد تا در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شکن و عزت آفرین خود بار دیگر وحدت ملی، عشق به ارزش های والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمایند.
در بیانیه بسیح مداحان نیز عنوان شده است: تاریخ نشان داده که ظلم و ظالم پایدار نخواهد بود و آنچه ماندگار است حق و عدالت است و ما به عنوان سربازان امام زمان (عج) رهرو راهی هستیم که جوانان و پیران برای دفاع از آن جان بر سر پیمان نهادند و ندای هل من ناصر خمینی (ره) را لبیک گفتند.
در بخش دیگر این بیانیه، سازمان بسیج مداحان و هیاتهای مذهبی استان اصفهان از ملت شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی میلیونی ضد استکباری 22 بهمن امسال همگام با مردم آزادی خواه ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.
همچنین مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین (ع) سپاه اصفهان در بیانیه خود ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: کارکنان این مجتمع و عموم ملت همیشه در صحنه اصفهان با حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.
ت / 7131 / 7135/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن