تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد از مردم برای راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دعوت اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد از مردم برای راهپیمایی 22 بهمن تهران- ایرنا- اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرد.


به گزارش ایرنا، اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تفسیر کامل وعده ی قرآن کریم است که می فرماید:<انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم> (خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه خودشان تغییر دهند).
در این بیانیه آمده است: همه ما باید در این ایام قدر دان ملتی باشیم که با وجود تحریم های ناجوانمردانه که مشقت هایی زیادی برای آنها در طول عمر انقلاب بوجود آورده است، همیشه پشت انقلاب و رهبری بودند و بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که حماسه ای بزرگ خلق کردند و دشمنان خود و انقلاب اسلامی را مایوس ساختند و در این مقطع حساس کنونی حمایت های خود را از تیم مذاکره کننده هسته که به فرمایشات مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه خوانده شد، دریغ نکردند.
در بیانیه اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اضافه شده: ما ضمن حمایت از این اقدام دیپلماتیک دستگاه وزارت خارجه توصیه دارد که تیم مذاکره کننده هسته ای ضمن دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران، با تمامی اقتدار این مذاکرات را با پشتوانه مردم و رهنمودهای رهبری انجام دهند تا به یک مرحله نهایی و جامع برسد و به تمامی جهانیان ثابت شود که ملت ایران نه خشونت طلب هست و نه زیر بار خشونت و سلطه می رود و این ملت در طول تاریخ غنی خود همواره صلح طلب، و حامی مستضعفین و محرومان بوده است.
اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همچنین ضمن تبریک ایام دهه باشکوه فجر به همه ی ملت ایران به خصوص مقام معظم رهبری و خانواده و یادگار امام راحل(ره)، از تمامی اقشار جامعه بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان و جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد که همگام با مردم در یوم الله 22 بهمن حضوری باشکوه داشته باشند.
در این بیانیه تصریح شده است: از همه جریانات سیاسی کشور که به اصول انقلاب پایبند هستند دعوت به وحدت می شود تا همه اخلاف سلیقه های خود را کنار بگذارند و دولت وخدمتگذاران مردم را، برای پیشبرد بیشتر اهداف انقلاب اسلامی یاری رساند.
فراهنگ(1)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن