تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ˈمنزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و مهدویتˈ در بروجن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش ˈمنزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و مهدویتˈ در بروجن برگزار شد بروجن، شهرکرد- ایرنا- همزمان با دهمین روز از دهه فجر و سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، همایش ˈمنزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و مهدویتˈ روز دوشنبه در بروجن برگزار شد.


به گزارش ایرنا، این همایش با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجن و با حضور بیش از 150 نفر از بانوان زیرپوشش این نهاد در کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی برجن برگزار شد.
مدیرکمیته امداد امام خمین(ره) بروجن در این همایش با تشریح جایگاه بانوان در جامعه اسلامی گفت: در دین مبین اسلام به بانوان توجه ویژه شده است.
ˈعلیار کیانیˈ افزود: زنان در طول تاریخ انقلاب همواره دوشادوش مردان در فعالیت های سیاسی، احتماعی و پیشبرد اهداف اسلامی پیشقدم بوده و با تشویق و ترغیب فرزندان و همسران خود برای حضور در برنامه های انقلابی و بخصوص جبهه های جنگ سهم بزرگی در نهضت انقلاب و به ثمر نشاندن نهال آن ایفا کرده اند.
به گفته وی، هم اکنون 130 خانواده زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد در بروجن بصورت متناوب از خدمات آموزشی این نهاد بهره مند هستند که 82 درصد آنها زنان سرپرست خانوار هستند.
یک استاد دانشگاه نیز در این همایش با مقایسه خانواده های سنتی و مدرن معاصر گفت: بانوان به عنوان مدیر خانواده نقش موثری در رشد و اعتلای یا شکست بنیان خانواده دارند.
ˈمحمدجواد تاجیˈ ادامه داد: بانوان باید با محبت با همسران خود رفتار کنند تا آنان در مسیر انحرافی قرار نگیرند.
به گفته وی، نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند که سهم بزرگی در دینداری جامعه دارند و امروز با عفاف خود الگوی همه زنان مسلمان هستند و در فعالیت های سیاسی، احتماعی، فرهنگی و علمی در کنار مردان برای اعتلای نظام می کوشند.
مرکز شهرستان بروجن در فاصله 62 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7361/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن