تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801561061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فرهنگی هنری فجر ویژه خانواده های شاهد در البرز برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره فرهنگی هنری فجر ویژه خانواده های شاهد در البرز برگزارشد کرج- ایرنا- در نخستین روز از دهه مبارک فجر، جشنواره فرهنگی هنری ویژه همسران و خانوادهای معظم شهدا و جانبازان استان البرز روز شنبه به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج برگزار شد.


به گزارش ایرنا، این جشنواره در دو بخش پخت آش و امور فرهنگی هنری با حضورشمار زیادی از مردم و مسوولان از جمله مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، فرماندار ویژه کرج و اصحاب رسانه این استان برپا شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این جشنواره گفت: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی شهدا و جانبازان با افتخارات فراوانی همراه شد و امروز مردم قدردان این حماسه ها هستند.
ˈداوود مدیرفلاحˈ افزود: بسیاری از ملت ها انقلاب کردند و خون های بسیاری دادند ولی انقلابشان به ثمر نرسید که دلیل آن چیزی جز نداشتن رهبری نبوده است.
وی بیان کرد: درسال 57 مردم ایران به خاطر آب و نان به خیابانها نیامدند بلکه آنان به دنبال دستیابی به آرمانهای والای دینی بودند.
مدیرفلاح حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان در عرصه های مختلف جامعه بخصوص جشن انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی اثرگذار توصیف کرد.
دبیر انجمن هنری بانوان شاهد و ایثارگر استان البرز نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط معنوی بین شرکت کنندگان و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی برگزار شده است.
ˈمعصومه جلیلوندˈ افزود: 75 نفر در این جشنواره شرکت کردند که 53 نفر آنان همسران شهدا و جانبازان، 13 نفر خواهران بسیجی، شش نفر از کانون نور ولایت و هشت قرآن پژوه هستند که چند نوع آش سنتی از مناطق مختلف کشور را طبخ کردند.

***جشنواره هنری همسران شاهد و ایثارگر
همچنین همزمان با برگزاری جشنواره پخت آش های سنتی ایرانی جشنواره هنری همسران شاهد و ایثارگر استان البرز نیز برگزار و دستاوردهای این افراد به نمایش گذاشته شد.
در این جشنواره آثار هنری شامل نقاشی، خیاطی، قلاب بافی، بافتنی، چرم دوزی، قالی بافی، گلیم بافی، شیرینی پزی، میوه آرایی و سبزی آرایی و ... به نمایش گذاشته شد ه است.
بخش هنری این جشنواره تا پایان دهه مبارک فجر دایر خواهد بود.
همچنین کیک 22 بهمن ماه توسط همسران جانباز و شاهد استان طبخ خواهد شد.
جشنواره فرهنگی هنری همسران شهدا و جانبازان برای سومین سال است که درالبرز برگزارمی شود.ک/4
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن