تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803156102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی غرور ملی خدشه دار شده ایرانیان را به آنها بازگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه: انقلاب اسلامی غرور ملی خدشه دار شده ایرانیان را به آنها بازگرداند تهران- ایرنا- جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: قبل از انقلاب تصمیم های مهم سیاسی ایران از سوی بیگانگان گرفته می شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، این غرور ملی خدشه دار شده به ایرانیان باز گردانده شد.


به گزارش روزدوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار سرتیپ دوم پاسدارˈ مرتضی میریانˈ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، تثبیت سریع نظام اسلامی را مولفه بارز انقلاب اسلامی دانست.
میریان، گفت: از میان مولفه های اصلی امنیت مثل جمعیت، موقعیت جغرافیای، قدرت، تکنولوژی و تسلیحات، قدرت اقتصادی و رهبری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همساز شدن مولفه های جمعیت و رهبری با هم تثبیت نظام را به همراه داشت یعنی جایگاه والای رهبری انقلاب نزد مردم و تبعیت ملت از رهبری حضرت امام ( ره) دلیل اصلی ثبات یافتن سریع انقلاب شد.
وی با اشاره به این که غرور ملی ایرانیان در دوران طاغوت خدشه دار شده بود، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم های سیاسی در خارج از کشور اتخاذ و در ایران اجرا می شد، ایران ژاندارم منطقه بود و در خدمت تامین منافع و همچنین تامین امنیت ابرقدرت ها کار می کرد.
میریان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت به این نتیجه رسید که باید روی پای خود بایستند و از عزت خود دفاع کنند و اجازه به هدر رفتن منافع خود را ندهند.
وی اضافه کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قریب به 6 میلیون بشکه نفت صادر می شد و بجای آن فقط سلاح و حبوبات و گندم که خود تولید کننده آن بودیم وارد کشور می شد.
جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب از جانب ایران دو خدمت به بیگانگان روا داشته می شد که اگر این دو خدمت به خود کشور می شد پیشرفت قابل توجه ای می کردیم؛ نخست تامین مواد اولیه ارزان قیمت و در وهله دوم ایجاد بازار کالاهای ساخته شده گران قیمت بود.
میریان گفت: وقتی ملت به این نتیجه رسید که خود را باید از زیر سلطه بیگانگان خارج کند با امام امت همراه شد و وحدت پیدا کرد، از این رو توانست با طرد روحیه خود پرستی و خود ستایی به مرحله ایثار و از خود گذشتگی برسد و همین روحیه چنان قدرتی در ملت ایجاد کرد که تا به امروز توانسته ایم بر مشکلات غلبه کرده و استوار باقی بمانیم.
وی با بیان این که پیوستگی و انس ملت با رهبری حضرت امام (ره) اعجاز کرد، افزود: در طول تاریخ اسلام همواره و در همه دوره ها امام داشتیم ولی متاسفانه قدرت های استکباری امت را از امام معصوم جدا کرده اند اما در هنگام انقلاب اسلامی همراهی امت با امام راحل معجزه کرد.
میریان با بیان این که دشمنان سعی داشتند تا جنگ تحمیلی را به نوعی تجاوز به همسایه معرفی کنند، گفت: امام راحل با پیش بینی هدف ابرقدرتها، نکته ای اساسی را مطرح کرد و به جهان اسلام فهماند که همگی یک پیکره واحد هستیم و قانون اساسی مشترکی به نام قرآن کریم داریم و به کشورهای جهان اسلام نشان داد که برای مقابله با تهدیدات و مداخلات بیگانگان هیچ راهی جز اتحاد نداریم.
وی افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقاتی مثل اشغال کویت توسط عراق، حمله به عراق توسط آمریکا، ناامنی ها در کشورهای رها شده از شوروی سابق، بحران و ناامنی در پاکستان، اشغال افغانستان همگی دست به دست هم داده بودند تا گستره نفوذ آمریکایی ها را بیشتر کند.
جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: این امر ایجاب می کرد تا برای ارتقاء امنیت مجموعه اقداماتی را انجام دهیم که همین اقدامات باعث شد تا امروز امن ترین کشور منطقه باشیم و به واسطه وجود خیل عظیم بسیجیان، نیروهای اطلاعاتی، نیروهای مسلح و مردم بومی شرق و غرب کشور امروز شاهد یک امنیت پایدار در کشور هستیم.
میریان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان وقتی مشاهده کردند که از راه تهدیدات و اقدامات نظامی نمی توانند کاری از پیش ببرند به تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر مقام معظم رهبری به شبیخون فرهنگی روی آوردند تا از این طریق با تهی کردن افراد از ارزش ها و ایمان و باورهای اسلامی میزان مقاومت آنها را در برابر غرب بکاهند.
وی افزود: ملت ایران امروز قدر و ارزش انقلاب خود را می داند و طی این سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن هر بار مکری نسبت به ما روا داشته خداوند مکر آنان را به خودشان بازگردانده و کشور اسلامی ایران را در برابر توطئه های بعدی واکسینه کرده است.
جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان این که شعار انقلاب اسلامی اعتلای زندگی دنیوی و اخروی انسان هاست، گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا با ایجاد محاصره اقتصادی ملت را خسته کرده و با انسداد راه های برخورداری از یک زندگی مناسب دنیوی که موجبات زندگی سعادت مند اخروی را فراهم می آورد، مردم را وادار به اقداماتی ضد نظام کند ولی ملت ما از تاریخ اسلام درس گرفته اند و پشتیبان انقلاب خود هستند.
میریان تصریح کرد: روزهایی بود که دشمنان حتی اجازه ورود سیم خاردار را به ایران نمی دادند اما امروز میهن اسلامی ما در صنایع هسته ای و صنایع نظامی در رتبه های بالایی قرار گرفته است.
وی اظهارداشت: دلیل اهمیت پیشرفت صنایع نظامی و دفاعی این است که این صنایع شیره و چکیده همه صنایع است اگر چه نمی توان همه اقدامات صورت گرفته را بیان کرد و همه توان ما در صحنه آشکار خواهد شد.
جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش نیروهای محلی در بحث بومی سازی امنیت گفت: الگوی معتبر و مهم در بحث تامین امنیت کشور، بحث بومی سازی امنیت است که در این فرایند باید به نقش مردم، نیروی انتظامی، بسیجیان بومی بلوچ، سیستانی، کرد، عرب، آذری زبان که در سرمای زیر صفر در سراسر مرزهای کشور امنیت را برقرار می کنند، اشاره کرد.
میریان افزود: در روز حماسی 22 بهمن نیز مردم ما اقتدار ملت را دوباره نشان جهانیان خواهند داد و دل شهدا و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را شاد خواهند کرد.
اجتمام**م.د**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن