تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار طرح صنعتی و کشاورزی در زرندیه بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار طرح صنعتی و کشاورزی در زرندیه بهره برداری شد ساوه- ایرنا- همزمان با نهمین روز از دهه فجر، چهار طرح صنعتی و کشاورزی روز یکشنبه در شهرستان زرندیه افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، نخستین واحد صنعتی افتتاح شده شرکت تولید کننده لامپ های کم مصرف در شهر صنعتی مامونیه بود که در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با یک هزار و 100 مترمربع زیربنا احداث شده است.
این واحد تولیدی با سه میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده که زمینه اشتغال 70 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.
دیگر واحد صنعتی افتتاح شده شرکت تولید کننده سوله و اسکت های پیش ساخته صنعتی و ساختمان بود که در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع با زیربنای شش هزار مترمربع احداث شده و هم اکنون زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم کرده است.
این واحد صنعتی که با حدود 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، سالانه حدود 20 هزار تن تولید سوله دارد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، امکان صادرات محصول تولیدی آن وجود دارد.
بهره برداری از طرح آبیاری قطره ای 45 هکتار از باغات پسته دشت سلطان احمدلو از دیگر طرح های افتتاح شده بود که با سه میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار اجرا و بهره برداری شد.
این طرح با استفاده از یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی، یک میلیارد و 320 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 140 میلیون ریال آورده بخش خصوصی انجام شد.
همچنین یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه در هر دوره در زمینی به مساحت یک هکتار با دو هزار و 400 مترمربع زیربنا بهره برداری شد.
این واحد تولیدی با استفاده از دو میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی و شش میلیارد ریال آورده بخش خصوصی احداث شده است.ک/2
7338/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن