تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ تلفن در 47 روستای کردستان به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنگ تلفن در 47 روستای کردستان به صدا درآمد سنندج- ایرنا - زنگ تلفن 47 روستای استان کردستان در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر طی آیینی که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات کردستان در سنندج برگزار شد، به صدا درآمد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ارتباط 759 روستای محروم در هفت استان کشور به صورت همزمان به شبکه ارتباطی و مخابراتی در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق سیستم ویدئو کنفرانس انجام شد.
مدیرکل فناوری اطلاعات استان کردستان در این مراسم سهم استان کردستان از این تعداد روستا را 47 روستا اعلام کرد و گفت: از این تعداد 35 روستا بالای 20 خانوار و 12روستا زیر 20 خانوار است.
سعدی امیری، هزینه اتصال هر روستای زیر 20 خانوار را 300 میلیون ریال و هر روستای بالای 20 خانوار را نیز یک میلیارد و 30 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: در مجموع برای برقراری ارتباط مخابراتی در این 47 روستا 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی برقراری ارتباط مخابراتی در این روستاها را در راستای طرح خدمات رسانی اجباری دولت به مناطق محروم دانست و گفت: در روستاهای زیر 20 خانوار تلفن عمومی راه اندازی شده و در روستاهای بالای خانوار نیز در تمام منازل تلفن ثابت نصب شده است.
وی اظهار کرد: در مرحله اول این طرح تلفن ثابت متصل شده و در مراحل بعدی این روستاها زیر پوش شبکه تلفن همراه می روند.
به گفته وی در روستاهای بالای 70 خانوار نیز شبکه اینترنت راه اندازی می شود.
به گفته وی طرح اتصال 250 روستای استان کردستان به شبکه اینترنت سال آینده آغاز می شود.ک/3
7346/570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن