تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819779512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ انقلاب در دبیرستان زینب کبری تفت به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنگ انقلاب در دبیرستان زینب کبری تفت به صدا درآمد یزد-ایرنا-مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور توسط مسئولین استانی در دبیرستان دخترانه زینب کبری(س) تفت به صدا درآمد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار،مدیرکل آموزش و پرورش استان،مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات استان،امام جمعه و فرماندار تفت و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند زنگ انقلاب با شور و نشاط دانش آموزان توسط مسئولین به صدا درآمد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن تبریک فرارسیدن ایام خجسته و مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت:امروز که به نام امام خمینی(ره) و ولایت فقیه نامگذاری شده یادمان باشد که ولایت و رهبری چه نقشی را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشته اند.
طالبی یادآور شد علاوه بر این رهبریها و انسجام و اتحاد مردم و ایمان و اعتقاد قلبی آنها به این نظام باعث شد که امروز ما در بلندترین قله پیروزی باشیم و همیشه سربلند و پرآوازه.
امام جمعه تفت هم با تبریک این ایام فرخنده به همه مردم ایران گفت:امروز روز ورود امام خمینی(ره)به کشور خودشان ایران است و ما می دانیم که اگررهبریهای این رهبر فرزانه ،همراهی و همدلی مرجعیت،مردم و حضور دینداران و مسلمانان نبود امروز اثری از اسلام باقی نمانده بود.
حجت الاسلام محمدرضا مدیح افزود:دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی تمام قد در برابر این نظام ایستاده اند و 35 سال تمرین کرده اند تا این نظام را بر زمین بکوبند ولی خود در کار این انقلاب مانده اند و نمی دانند که چرا هیچ موقع و به هیچ طریقی در براندازی ان موفق نمی شوند.
وی افزود:امیدواریم دشمنان نظام اسلامی در همین شرایط سرنگون و از زمین محو شوند.
رییس آموزش و پرورش تفت هم ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی و شهرستانی و تبریک سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:همه مسئولین و مدیران باید در ایفای نقش تکلیفی خود برای تبیین اهداف و آرمانهای والای امام راحل و انقلاب اصیل اسلامی به خوبی برآیند و این اهداف را به نسل امروز و آینده انتقال دهند.
اجرای سرود همگانی،کلیپ و قرائت سوگندنامه از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط دانش آموزان با شور و نشاط برگزار شد.ک/3
7547/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن