تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه همدان فعالان عرفان انحرافی را دستگیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه همدان فعالان عرفان انحرافی را دستگیر کرد همدان - نیروهای اطلاعاتی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان موفق به دستگیری فعالان عرفان کیهانی (حلقه) انحرافی شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه همدان دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده اند که یکی از روش های این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.
به گزارش این منبع یکی از اصلی ترین فرقه های نوظهوری که در دهه اخیر فعالیت های گسترده ای انجام داده، فرقه انحرافی عرفان کیهانی (حلقه) است که توسط ˈمحمد علی طاهریˈ در ایران بنیانگذاری شده است .
بر پایه این گزارش وی با ادعاهای فرا درمانی ، عرفان، اتصال به شبکه مثبت شمار زیادی را به سمت خود جذب کرده و ضمن ایجاد تشکیک دراعتقادات مذهبی آنان به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرده است.
سپاه همدان بیان کرد : در سه سال اخیر ضمن برخورد قضایی با سرکرده این فرقه انحرافی ( محمد علی طاهری ) و همچنین اعضای اصلی آن، مکرراً ازطریق رسانه ملی و جراید، غیرقانونی و انحرافی بودن فعالیت های این فرقه به اطلاع عموم رسید.
بر اساس این گزارش با وجود اطلاع رسانی تعدادی از هوادران این فرقه انحرافی که منافع خود را در خطر می دیدند ضمن ادامه فعالیتهای خود در زمینه برگزاری کلاس غیر قانونی تفکرات انحرافی این فرقه را هر چه بیشتر ترویج کردند.
در ادامه ذکر شده : در این راستا دو نفر از فعالان این فرقه در سطح استان همدان مورد شناسایی واقع شدند و بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم و تهیه مستندات با اخذ حکم قضایی در اقدامی هماهنگ و همزمان هر دو فرد در حین برگزاری کلاس دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی برای ادامه روند رسیدگی به پرونده قضایی به زندان منتقل گردیدند.
سپاه همدان یادآور شد برگزاری کلاسهای عرفان انحرافی کیهانی توسط نامبردگان با رعایت ملاحظات ایمنی بوده است و یکی از افراد دستگیر شده در سال 89 توسط اداره کل اطلاعات استان همدان احضار و تعهدی مبنی بر عدم فعالیت فرقه ای از وی اخذ شده بود.
روابط عمومی سپاه همدان در خبر دیگری از دستگیر اعضای باند قاچاق اسلحه خبر داد و اظهار کرد : با رصد و اقدامات اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز که سرشاخه های آن در استان کرمانشاه و شهرستان اسدآباد فعالیت داشتند با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد شش قبضه اسلحه و 28عدد فشنگ از آنان کشف شد.
7525/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن