تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان کابل در همدان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سارقان کابل در همدان دستگیر شدند همدان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان سیم و کابل برق و کشف 16 فقره سرقت در همدان خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ ˈفرامرز به گذرˈ در تشریح این خبرگفت : سرقت سیم و کابل برق ازشبکه های برق رسانی عمومی در سطح استان همدان در سال جاری یکی از چالش های موجود است که علاوه بر تحمیل هزینه های بالا به اداره برق ، موجب اخلال در شبکه برق رسانی عمومی و ایجاد مشکلات در زندگی روزمره شهروندان شده است.
وی بیان کرد : با توجه به حساسیت موضوع ، پیگیری آن در دستور کار این پلیس قرارگرفت که با جمع آوری سوابق مربوط به سرقت ها شامل پراکندگی جغرافیای جرم ، شیوه و شگرد سارقین ، زمان سرقت ها و دعوت از نماینده اداره برق و دریافت اطلاعات لازم ، اطلاعات بدست آمده را تجزیه و تحلیل شد.
سرهنگ به گذر افزود: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات مستمر در نهایت عوامل گشت فامنین یکدستگاه خودرو پراید با دو سرنشین را حین سرقت سیم برق مشاهده و قصد دستگیری آنها داشتند که سارقان به محض روئیت مامورین از محل متواری شدند.
رییس پلیس آگاهی همدان گفت : با استعلام از سیستم راهور مالک خودرو که ساکن استان کرمانشاه بود شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم دستگیر شد و در بارجویی به یک فقره سرقت سیم اعتراف کرد و مدعی شد که خودرو وی در دست برادرش که فردی سابقه دار است بوده است.
وی بیان کرد : با تعامل و هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان عملیات ویژه وارد عمل شده و با همکاری پلیس آگاهی فامنین و انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از فنون و تکنیک های مصاحبه و بازجویی ، متهم دستگیر شد.
وی افزود : سارق در تحقیقات به عمل آمده به 16 فقره سرقت سیم و کابل برق در چند ماهه اخیر در سطح شهرستانهای رزن و فامنین به اتفاق همدستش با هویت معلوم اعتراف کرد که تمامی محل های سرقت با راهنمایی وی و هماهنگی اداره برق بازسازی ، تایید و شناسایی شد.
سرهنگ به گذر گفت : متهم در اظهاراتش عنوان کرد که به اتفاق همدستانش در طول روز به استان همدان مراجعه و پس از شناسایی محل های مورد نظر شبانه اقدام به بریدن و سرقت سیم برق می کردند و بلافاصله به محل سکونت مراجعه و سیم ها را به خریداران اموال مسروقه می فروختند که تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر متهمان نیز ادامه دارد.
7525/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن