تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه های نیمه تمام صنعتی در آینده ای نزدیک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی: تکمیل پروژه های نیمه تمام صنعتی در آینده ای نزدیک تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام صنعتی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با رفع محدودیت های مالی و تسهیل موانع تولید در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام صنعتی اقدام خواهد شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، سید محمد علی سید ابریشمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه قم، وظیفه ذاتی سازمان را ایجاد زیرساخت های مناسب برای شهرک ها و نواحی صنعتی عنوان کرد و افزود: طی سال های گذشته منابع درآمدی کشور آن گونه که باید صرف تامین زیرساختها، رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیل امور تولید نشده است.
وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل زیرساخت ها و استقرار واحدهای صنعتی از تمام ظرفیت ها و منابع موجود بهره خواهیم گرفت تا بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم شود.
سید ابریشمی با بیان اینکه، صنعتگران جزء سرمایه های ملی کشور به حساب می آیند، افزود: از جمله مشکلات صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی عدم اجرای معافیت های مالیاتی برای برخی از واحدهای صنعتی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط سخت مالیاتی بعضی از واحدهای صنعتی تصریح کرد: برداشت ممیزی های مالیاتی به گونه ای است که به رغم ضوابط موجود برخی واحدهای صنعتی مشمول مالیات می شوند.
وی ضمن تشریح مشکلات صنعتگران و درخواست های آنها تاکید کرد: با مطالعه دقیق مشکلات صنعتگران و رایزنی با دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در تلاش هستیم مشکلات تولید کنندگان را مرتفع کنیم.
واحد صنعتی تولید کننده آب شیرین کن خانگی و صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم در دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار قم و جمعی از صنعتگران افتتاح شد.
این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 100 نفر به بهره برداری رسیده است.
همچنین در حاشیه افتتاح این واحد صنعتی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از چند واحد صنعتی که با مشکل نقدینگی مواجه هستند بازدید کرد و طی نشستی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
اقتصام(1)**1574**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن