تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802950749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشت: فکر جمعی در سایه دین، از برکات انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشت: فکر جمعی در سایه دین، از برکات انقلاب اسلامی است رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: فکر دسته جمعی در سایه دین و پرهیز از نگاه های شخصی، از برکات انقلاب اسلامی ایران است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈزین العابدین قربانیˈ روز شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گیلان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: با پیروزی انقلاب، استبداد و حاکمیت یک فکر بر جامعه که در زمان حکومت سلطنتی و طاغوت حاکم بود، گرفته شد و مردم سالاری دینی به معنای اینکه تصمیمات کشور بر اساس رای و نظر حاکمیت مردم و در سایه دین است، جایگزین شد.
وی اظهار کرد: در لیبرال دموکراسی غربی، بر اساس عدل رفتار نمی شود و بسیاری از زشت ترین کارها ، به عنوان مقدس ترین اصول شناخته می شود.
امام جمعه رشت اضافه کرد: از زیبایی های جمهوری اسلامی این است که استبداد چه به شکل استبداد فکری و چه به صورت فکر دسته جمعی که در مدار حق و عدالت نباشد، هر دو از نظر اسلام نادرست است.
آیت الله قربانی ولایت فقیه را از برکات انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: ولی فقیه به عنوان یک اسلام شناس واقعی، ابعاد مختلف اسلام را درک و برای مردم تبیین می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره پیشرفت های ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، استقلال و خودکفایی را از جمله دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب، استقلال نداشتیم و تمام نیازهای خود را از خارج تامین می کردیم اما امروز فرزندان این مرز و بوم انرژی صلح آمیز هسته ای را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
وی علم نانو، سلول های بنیادین و پیشرفت در علومی همچون هوافضا را از دیگر بخش هایی خواند که کشورمان در این زمینه ها به استقلال و پیشرفت های قابل توجهی رسیده است.
وی به بازگشت فرهنگ دینی به کشور اسلامی مان اشاره و بیان کرد: عدالت، صداقت، رفاقت، ایمان، باور و خدمت به مردم حقایقی هستند که با گذشت زمان تغییر نمی کنند و این مولفه ها، در فرهنگ دینی وجود دارد.
وی با بیان اینکه دین اسلام از زمان تولد انسان تا موقع مرگ برای همه امور احکام آورده، اظهار کرد: استنباط این احکام فقط باید توسط مرجع تقلید اسلام شناس انجام شود تا مخالف شرع نباشد.
امام جمعه رشت با اشاره به شورای نگهبان به عنوان یکی از نهادهایی که بر اجرای احکام اسلامی نظارت می کند، گفت: وجود شورای نگهبان، محدودیت نیست بلکه یک امتیاز است که اگر قانونی در جمهوری اسلامی مخالف با قانون شرع و اسلام باشد، این شورا آن را نمی پذیرد.
دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و با هدف تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در گیلان انجام شد.ک/2
7296/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن