تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان کرمان با استفاده بهینه از منابع خدادادی به خودکفایی می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان کرمان با استفاده بهینه از منابع خدادادی به خودکفایی می رسد سیرجان - ایرنا - استاندار کرمان با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: استفاده بهینه از منابع خدادادی این استان مانند بخش های معدنی و کشاورزی می تواند این استان را به خودکفایی برساند.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز جمعه در نشست های شورای اداری و مثلث توسعه سیرجان افزود: همدلی و همگرایی که ایجاد شده است، مسیر توسعه را شتاب بیشتری می بخشد.
وی بر ایجاد اعتماد بین مردم برای مشارکت در طرح های بزرگ تاکید و اظهار کرد: 530 هزار میلیارد ریال نقدینگی دست مردم است که می تواند در توسعه اقتصادی، درآمدزایی و ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشد.
وی بر استفاده بهینه از منابع آبی تاکید کرد و گفت: می توان بسیاری از کمبودهای آب کشاورزی را با استفاده بهینه از منابع موجود برطرف کرد و در کنار طرح های کشاورزی و اقتصادی مشارکت مردم جدی گرفته شود.
استاندار کرمان، توسعه در بخش ریلی را مهم توصیف کرد و افزود: در بخش ریلی نیز رونق اقتصادی شتاب خواهد گرفت و ما نباید منتظر بمانیم تا بودجه ای برسد و طرح داشته باشیم؛ اگرچه طرح های نیمه تمام در اولویت کاری برای اتمام آنهاست.
وی از مسوولان خواست هرگز وعده های بی عمل به مردم ندهند و گفت: مشکل اشتغال نیز با توسعه اقتصادی حل خواهد شد، زیرا ما معتقدیم در کنار متدین بودن متمکن هم باشیم.
استاندار کرمان همچنین در نشست مثلث توسعه اقتصادی که با حضور سرمایه داران بخش صنعتی و اقتصادی سیرجان در سالن فرمانداری برگزار شد، رفع مشکلات آنها را از وظایف مدیران اجرایی استان دانست و گفت: با ایجاد هر طرحی ضمن رونق اقتصادی مشکلات به دست خود مردم برطرف می شود و ما خادم هر سرمایه گذار هستیم.
در این جلسه مشکلات برخی از سرمایه گذاران از جمله کمبود نقدینگی، تامین آب مورد نیاز صنایع، توسعه کارگاه ها و بخش صادرات کالاها مورد بررسی قرار گرفت که استاندار برای رفع آنها قول مساعد داد.ک/2
7435/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن