تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت‌هایی که برف سنگین مازندران به وجود آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خسارت‌هایی که برف سنگین مازندران به وجود آورد جامعه > حوادث - بارش سنگین برف هفته جاری خسارت های جدی به بخش های مختلف غرب مازندران وارد کرد.
خسارات ناشی از برف مازندران بارش برف شدید در غرب مازندران باعث وارد شدن خسارت به باغهای مرکبات، کیوی و خانه های مردم غرب مازندران شده است.


خسارات ناشی از برف مازندران این بارش ها خسارت جدی به بخش های مختلف از جمله تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی ، واحدهای تولیدی و تجاری وارد کرد.


خسارات ناشی از برف مازندران خسارات ناشی از برف در غرب مازندران بیش از 800 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.


خسارات ناشی از برف مازندران نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان وقوع برف شدید در 72 ساعت قبل از حادثه و اطلاع‌رسانی هواشناسی مازندران در 48 سال قبل از حادثه به استانداری، افزود: عدم اطلاع‌رسانی کافی توسط مدیریت استان مازندران برای غرب مازندران از انتقادات وارد بر مدیریت بحران است.


خسارات ناشی از برف مازندران علیپور گفت: با بارش یک متر برف مسئولان به بحرانی بودن این وضعیت پی بردند.


خسارات ناشی از برف مازندران معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت : دولت به زودی برای جبران خسارت های وارده ناشی از برف سنگین چند روز اخیر درغرب مازندران اقدام خواهد کرد.


خسارات ناشی از برف مازندران حسن رکنی درحاشیه بازدید از مناطق بحران زده غرب مازندران، تهیه گزارشی جامع از آخرین وضعیت خسارات وارده ناشی از برف به بخش های کشاورزی و ارایه آن به وزیر جهاد کشاورزی را از اهداف این بازدید به منطقه اعلام کرد.


خسارات ناشی از برف مازندران بارش سنگین برف هفته جاری خسارت های جدی به بخش های مختلف غرب مازندران وارد کرد.


خسارات ناشی از برف مازندران استاندار مازندران با اشاره به بحران برف در منطقه غرب استان، عنوان کرد: تا چند روز آینده وضعیت شهرها به حالت عادی بر می گردد.




        47234



جمعه 18 بهمن 1392 - 13:48:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن