تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار در نامه ای به وزیر کشور :خسارت ناشی از بارش برف در غرب مازندران سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار در نامه ای به وزیر کشور :خسارت ناشی از بارش برف در غرب مازندران سنگین است ساری- ایرنا-استاندار مازندران در نامه ای به ˈ رحمانی فضلی ˈ وزیر کشور ،خسارت ناشی از بارش برف در غرب استان را سنگین دانست و تقاضای تخصیص اعتبار ویژه کرد.


ˈ ربیع فلاح ˈ در این نامه که نسخه ای از آن شامگاه دوشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت ،با اشاره به بارش برف سنگین مازندران به ویژه شهرستان های غرب استان افزود: در پی بارش بی سابقه برف که در جندین سال اخیر براساس آمارهای تطبیقی اداره کل هواشناسی بی سابقه گزارش شده است، معضلات غیرمترقبه ای حادث شد که منشاء بحران شده است .
استاندار مازندران در این نامه می افزاید: بارزترین آثار این حادثه قطع برق جمعیتی درحدود به یک میلیون و دویست هزار نفر ، انسداد ارتباطی در اغلب روستاهای کوهستانی و قطع ارتباط راه شریانی کناره و بسیاری دیگر از خسارات در زیرساخت های عمرانی است.
فلاح دراین نامه گفت: با بسیج شدن امکانات و تلاش مضاعف به کار گرفته شده و تعیین شهرستانها و سازمان های معین امدادی در حال گشایش نسبی و اولیه راههای اصلی و فرعی منطقه هستیم.
استاندار در ادامه این نامه خطاب به ویز کشور نوشت: خسارت های مادی به وقوع پیوسته سنگین است و تقاضا می شود با تعیین اعتبار ویژه تدبیری فراهم شود تا نسبت به رفع معضلات ایجاد شده که موجبات تألمات بسیاری در میان همشهریان عزیز فراهم آورده است ، اقدام شایسته ای صورت گیرد.
فلاح در این نامه ضمن تشکر و تقدیر از حسن توجه و نظر مساعد وزیر کشور بیان داشت: در صورت صلاح دید نمایندگانی را از وزارت کشور برای بازدید و بررسی خسارات به استان اعزام کنید.ک/1
2585/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن