تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین بزرگداشت دهه فجر با حضور مسوولان تشکل های دینی شهرستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین بزرگداشت دهه فجر با حضور مسوولان تشکل های دینی شهرستان قدس شهرقدس-ایرنا-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با اشاره به نقشی که هیاتهای مذهبی در فجرآفرینی داشتند، گفت: بر این اساس امروز آیین محوری بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور تعدادی از نخبگان این هیاتها برگزار شد.


ˈصدقعلی جلیل زادهˈ این نشست را ویژه مسوولان تشکل های دینی اعلام کرد و افزود: در این آیین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس میزبان اعضای هیات های مذهبی، مداحان، انجمن های اسلامی کانون های فرهنگی تبلیغی و مبلغین در سالن اجتماعات فرمانداری قدس بود.
مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری تهران به عنوان سخنران مراسم، با اشاره به حرکتی که هیاتهای مذهبی در 15 خرداد سال 42 داشتند، گفت: همانطور که انقلاب ما در مساجد و در میان هیاتها پا گرفت، در هشت سال دفاع مقدس نیز این تشکل های مذهبی بودند که وظیفه اصلی ارشاد و هدایت مردم را به عهده داشتند.
ˈعلی اکبر فداییˈ افزود: امام راحل قرآن را کتاب انقلاب می دانستند و ایشان با الهام از یک آیه شریفه قرآن، چنین انقلاب با عظمت و بزرگی را بر پا کردند که در حال حاضر سی و پنجمین سالگرد پیروزی آنرا جشن می گیریم.
وی با تاکید بر عزتی که ملت ایران پس از انقلاب اسلامی به دست آورد، گفت: از بزرگترین دستاوردهای ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عزتی است که به واسطه اسلام در دنیا بدست آوردیم.
وی با اشاره به برگزاری جشن های پیروزی در دیگر کشورها، که توسط دولت ها برگزار می شود، افزود: در کشور ما هر سال جشن پیروزی انقلاب به صورت مردمی و بزرگتر از سال قبل برپا می شود و در حال حاضر همه دنیا نظاره گر ماست و دشمن نیز در کمین است، پس سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راه پیمایی 22 بهمن امسال را باید باشکوه تر از هر سال برگزار کنیم.
جلیل زاده در مورد دیگر برنامه های در نظر گرفته شده ویژه ایام دهه مبارک فجر، گفت: برنامه ای با عنوان همایش سیاسی در حوزه بسیج خواهران با عنوان کارکردهای انقلاب و مواضع فعلی دشمن در خصوص این دستاوردها، همچنین جشنواره قرآنی دهه مبارک فجر در مسجد حضرت صاحب الزمان(ع) روستای هفت جوی در 20 بهمن بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان قرآنی و فعالان مذهبی برگزار می شود.
وی افزود: در این جشنواره دانشجو، حافظ کل قرآن و قاری بین المللی، مهدی دستیاری نیز حضور داشته و به قرائت آیات قرآن خواهد پرداخت، برنامه با سخنرانی امام جمعه شهرستان قدس و با تجلیل از 80 فعال قرآنی توسط دهیاری هفت جوی ادامه می یابد، در شب بیستم نیز مراسم محوری دهه مبارک فجر در حسینیه بخشایشی ها با تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تجلیل از نخبگان قرآنی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری 150 گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه، عوامل پیروزی انقلاب، نصرت سیاسی و تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: این مفاهیم با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه با مشارکت اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس و انجمن اولیا و پایگاههای بسیج در طول دهه مبارک فجر برگزار شده و تا پایان این دهه نیز ادامه دارند.
تهرام564/5570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن