تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802792888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منوچهر محمدی: این فیلم تحفه‌ای است برای کسانی که خدا و معاد را قبول ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آنچه در نشست پرسش و پاسخ فیلم "مهمان داریم" گذشت
منوچهر محمدی: این فیلم تحفه‌ای است برای کسانی که خدا و معاد را قبول ندارند
منوچهر محمدی گفت: فیلم "مهمان داریم" با مضمون پرداختی به خدا و معاد به نوعی به افرادی که این موضوع را قبول ندارند گوشزد می‌کند.


به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران؛ "محمد مهدی عسگرپور" کارگردان سینما و تلویزیون در نشست پرسش و پاسخ فیلم "مهمان داریم" گفت خدا را شکر وضعیت نمایش این فیلم در سالن "برج میلاد" برخلاف سایر کانال‌های نمایشی خوب بوده است و صدا و تصویر به خوبی تنظیم شده است.
 
وی ادامه داد: این فیلمنامه نیز همچون طرح‌های دیگر پیشنهادی شد از طرف "منوچهر محمدی" و برای تولید نیز وارد عمل شدیم همچون سایر تولیدات سینمایی 9 ماه قبل از جشنواره تولید را آغاز کردیم و یک ماه قبل از جشنواره نیز به اتمام رساندیم و خوشبختانه به نمایش اول رسیدیم.
 
"منوچهر محمدی" تهیه کننده فیلم نیز درخصوص دلایل غیبت "پرویز پرستویی" و "سهیلا گلستانی" عنوان کرد: متأسفم که پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در این نشست حضور ندارند آنها در فیلمبرداری فیلم جدید خود در شمال کشور هستند که به دلیل شرایط آب‌وهوایی امکان حضور در این جلسه را پیدا نکردند.
 
وی ادامه داد: دو فیلم آخر من "بوسیدن روی ماه" و "مهمان داریم" خانواده شهدا را به تصویر می‌کشد که واکنش‌های من در آن شکل گرفته است و به دلیل اینکه در این روزگار شاهد حوادثی بودم که انگار باور به خدا و معاد و قیامت از بین رفته است با تولید این فیلم این موضوعات را به تصویر بکشم و به خانواده‌هایی که دوردانه‌ترین فرزندان خود را در این راه از دست داده‌اند تقدیم کنم.
 
"بهروز شعیبی" بازیگر این فیلم نیز درخصوص تلخ بودن نقش خود عنوان کرد: هیچ موقع قبل از فیلمبرداری به تلخ یا شیرین بودن نقش فکر نمی‌کنم و معتقد نیستم که همه نقش‌هایی که بازی کرده‌ام تلخ بوده است و خوشحالم که به لطف منوچهر محمدی و عسگرپور در این نقش بازی کردم.
 
محمد مهدی عسگرپور کارگردان فیلم درخصوص لوکیشن فیلم اظهار داشت: پیدا کردن خانه قدیمی و متروکه بسیار سخت است و با توجه به اینکه ما به دنبال خانه‌ای قدیمی بودیم که تا الان در فیلم‌ها دیده نشده روند سختی را برای پیدا کردن این خانه گذراندیم که برای تبدیل آن به فضای جدید نیز طراحی سخت و دشواری را نیاز داشتیم به همین دلیل برای تغییر لوکیشن از یک دوره به دوره جدید نگاه سخت‌گیرانه‌ای را برای اجرای طراحی در این لوکیشن‌ها داشتیم.
 
منوچهر محمدی درخصوص تأثیرپذیری از فیلم "نیشاییل هانکه" بیان کرد: من هیچ موقع وقت دیدن فیلم‌های خارجی را ندارم اما نقدها و نظرات آنها جرقه‌ای است برای ساخت یک فیلم.
 
برای ساخت فیلم "مهمان داریم" هیچ‌گونه الهامی از فیلم "آمامور" ساخته‌ی "نیشاییل هانکه" نداشتیم و تنها قصد به تصویرکشیدن مردی میان این عالم و عالمی دیگر بوده است.
 
در ادامه نشست "آهو خردمند" بازیگر این فیلم عنوان کرد: بازی درباره نقشی که به نوعی میان دو عالم قرار گرفته است بسیار سخت است اما من قصه را با نگاهی دیدم که بتوانم جور دیگری آن را بازی کنم و همراه با شخصیت‌ها زندگی کنم و فکر می‌کنم نیز در انجام این کار موفق بوده‌ام.
 
عسگرپور در پاسخ به ریتم کند فیلم تصریح کرد: این فیلم داستان زندگی مرد و زنی است که روال آرامی را می‌گذرانند و بهترین کار برای تصویر کشیدن این دو شخصیت ریتمی متعادل و یا شاید آهسته باشد و تدوین این کار نیز در رنگ و لعاب دادن این روند کمک بسیاری کرد.
 
منوچهر محمدی درخصوص اعمال نظرات خود بر اجرای روند تولید فیلم اظهار داشت: معمولا طرح‌های اولیه‌ای که در کاغذ شکل می‌گیرد توسط نویسنده و کارگردان به صورت فیلمنامه در می‌آید و زمانی که در چند جلسه نسبت به دغدغه‌های آنها آشنا می‌شوم برای تولید کار اطمینان حاصل می‌کنم و به همین جهت درخدمت کار باقی می‌مانم و سعی می‌کنم تنها نظرات خود را در مورد پروژه مطرح کنم و اختیار در مورد پذیرش یا نپذیرفتن نظرات را به عهده کارگردان می‌گذارم.
 
خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن