تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هنرمند: بضاعت عکاسی ما فراتر از جشنواره ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هنرمند: بضاعت عکاسی ما فراتر از جشنواره ها است تهران-ایرنا-یک هنرمند عکاس پیشکسوت رشد بضاعت عکاسی کشور را فراتر از آثار راه یافته به جشنواره ها دانست و گفت: هنوز اعتماد لازم برای حضور تمام هنرمندان در جشنواره های کشور ایجاد نشده است.


افشین شاهرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به برگزاری شمشین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی اظهار داشت: بی اعتمادی هایی که مدیران دولتی و دست اندرکاران جشنوارهای گذشته به وجود آورده اند سبب نارضایتی هایی فراوانی در جامعه هنرمندان شده است.
وی گفت: عکس های راه یافته به این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد محسوسی داشته اما باز هم این تمام بضاعت عکاسی ما نیست.
شاهرودی افزود: بخش عمده ای از عکاسان حرفه ای در جشنواره های کشور حضور پیدا نمی کنند و زمانی می توانیم ادعا کنیم که این جشنواره آیینه تمام نمای واقعیت عکاسی ما است که شاهد حضور طیف های گسترده و مختلف هنرمندان باشیم.
این هنرمند عکاس پیشکسوت با اشاره به بدعت های های مدیران سابق دولتی در زمینه حمایت از هنرمندان گفت: هنرمندان مطالباتی دارند که تا کنون پاسخی به آن داده نشده و گلایه هایشان همچنان پابرجاست.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان نیاز به شرایط و فضای مناسب و مطلوب برای خلق آثار دارند، ادامه داد: معتقدم هنرمندان ایرانی هیچ امکاناتی را از مسوولان نمی خواهند؛ فقط فرصت ها را از آنان نگیرند و بسترهای لازم برای ادامه کار را برایشان فراهم سازند.
شاهرودی اظهار کرد: هنرمندان فقط نیاز به بستر مناسب برای خلق اثر و فضایی مطلوب برای ارائه و نمایش اثر خود دارند.
ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل( عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل( فیلم های مستند هنرهای تجسمی) از 14 بهمن ماه آغاز شده و تا چهارم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
فراهنگ(4)**9187**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن