تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه تمدید نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه فرهنگی مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه تمدید نمی شود تهران-ایرنا-مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: زمان ارسال آثار به جشنواره تأمین اجتماعی در یک نگاه 22 بهمن ماه به پایان می رسد و این زمان به هیچ وجه زمان تمدید نخواهد شد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی امیر عباس تقی پور در حاشیه بازدید از دبیرخانه جشنواره، ضمن رضایت از روند برگزاری این جشنواره، از متقاضیان خواست ارسال آثار خود را به روز آخر موکول نکرده و هر چه سریعتر نسبت به این مهم اقدام کنند.
وی با اشاره به فرصت مناسب برای ثبت عکس و همچنین به منظور احترام به سایر شرکت کنندگان، آخرین مهلت ارسال عکس های متقاضیان به شرکت در این جشنواره را پایان وقت اداری 22 بهمن ماه سالجاری اعلام کرد.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان جشنواره به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند.
تقی پور افزود: بعد از پایان مهلت ارسال آثار، مرحله داوری توسط اسماعیل عباسی، سعید دستوری و مهدی مقیم نژاد آغاز خواهد شد.
وی حضور در این جشنواره را برای عکاسان و علاقمندان آزاد اعلام کرد و گفت: علاقمندان باید طبق موضوعات مندرج در فراخوان نسبت به ثبت عکس اقدام کنند.

**جشن ویژه خاله شادونه برای فرزندان بسیجیان کشور
خاله شادونه روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن در جشن کوچکی که در سالن کوثر صدا و سیما برپا می شود، فرزندان بسیجیان کشور را دور هم جمع می کند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده شادونه در سرزمین پرندگان زبل در توضیح این خبر گفت: در سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی خاله شادونه و پرندگان زبل با بچه هایی که پدر و مادر بسیجی دارند درباره روزهای انقلاب و علت وقوع این اتفاق مهم تاریخی گفتگو خواهند کرد.
علی اکبر ذاکری افزود: در این ایام خاله شادونه برنامه های شاد و مفرح تری نسبت به گذشته تدارک دیده، او قصد دارد با بچه هایی که هیچ خاطره ای از انقلاب ندارند از روزهایی بگوید که اراده عمومی ملت ایران سرنوشت و تقدیر مردم این سرزمین را به سمت خوبی و نیکی تغییر داد.
به گفته وی در این برنامه سعی شده با استفاده از نمادهایی که یادآور فجر انقلاب اسلامی ایران هستند، فضای بصری برای دهه مبارک فجر مناسب سازی شود.
شادونه در سرزمین پرندگان زبل کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است؛ این برنامه روزهای فرد از ساعت 9 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود.

**روایت زیارت پروانه های زخمی از آسمان
از آسمان جمعه، 18 بهمن ساعت 20:25 در قالب برنامه پروانه های زخمی به پخش مستند سفر 70 جانباز 70 درصدی به مشهد مقدس می پردازد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، امیر خورشیدی فرد افزود: چندی پیش با 70 نفر از جانبازان 70 درصدی کشور سفری به مشهد مقدس داشتیم، سفری که پس از بازگشت به شهادت یکی از اعضای نازنین گروه جانبازان منتهی شد.

** بارش برف سنجد خبرنگار را غافلگیر کرد
بارش برف سنجد خبرنگار را که قرار بود امروز گزارش خود را به صورت زنده از مدارس تهران روی آنتن بفرستد، غافلگیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده سنجد خبرنگار با اعلام این خبر گفت: گروه برنامه ساز سنجد قرار بود امروز با حضور در مدارس تهران گزارشی درباره شوخی کردن تهیه کند، اما بارش برف این تصمیم گروه را ناتمام گذاشت.
سوسن کرامتی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده سنجد امروز سفیر مهربانی می شود، او قصد دارد در برنامه امروز با بچه ها درباره مهربانی گفتگو کند.
وی تصریح کرد: او که پیش از این با دوستان خود درباره مهربانی گفتگو کرده بود قرار است گزارش خود را درباره مهرورزی برای دوستان خود پخش کند.
سنجد خبرنگار کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 15 میهمان خانه مخاطبان خود می شود. در این برنامه بچه ها خود به عروسک محبوبشان سوژه خبری می دهند.
سنجد با عروسک گردانی و صدا پیشگی نگار استخر یکی از عروسک های محبوب تلویزیون است که از دهه 70 برای کودکان و بزرگسالان برنامه اجرا کرده است.

**طراحی سامانه تلفن گویای نومادرانه شبکه تهران
سامانه تلفن گویای نومادرانه شبکه تهران با رویکرد آگاهی ، امید بخشی و اطلاع رسانی از دوران بارداری برای سلامت زنان جوان و کودکان طراحی شده است .
این سامانه در راستای سیاست های جمعیتی وفرهنگ سازی برای تشویق و رفع نگرانی های زنان جوان طراحی شده است.


**نو مادرانه راهنمای زنان جوان می شود
سامانه تلفن گویای نومادرانه با رویکرد آگاهی ، امید بخشی و اطلاع رسانی از دوران بارداری برای زنان جوان درشبکه تهران طراحی شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه تهران،این سامانه نوعی مشاوره تلفنی هوشمند ویژه دوران بارداری است که دارای بخش هایی مانند آشنایی با آمادگی های لازم دوران قبل از بارداری ، آشنایی با تغییر و تحولات هفته به هفته دوران بارداری ، ورزش های دوران بارداری است.
بنا بر این گزارش ، با کمک سامانه گویای نو مادرانه خانم های جوان می توانند پاسخ تمامی سوالات خود در مورد مسائل سلامت دوران بارداری و کودک دریافت کنند.
پاسخ به مسائل و سئوالات دوران بارداری در سامانه گویای نومادرانه به شماره 9099073005 است که زنان جوان می توانند در هر ساعات شبانه روز تماس برقرار کنند.
فراهنگ(1)**9187**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن