تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کابوس کرکس ها امشب از شبکه یک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کابوس کرکس ها امشب از شبکه یک
نمایی از آخرین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد در برنامه امشب کابوس کرکس ها امشب ساعت 20 از شبکه یک پخش می شود.


"محسن مقصودی" تهیه کننده مستند "کابوس کرکس‌ها" گفت: در این برنامه دستاورد و پیشرفت های  جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد و همچنین موقعیت ایران در دنیا ومنطقه از لحاظ این فناوری بررسی می شود.

وی افزود: تشریح کاربرد پهباد در حوزه دفاعی ایران با حضور کارشناسان صنایع پهبادها   از دیگر بخش های این برنامه 50 دقیقه ای  مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سردارپاسدار مهندس سعید قاسمی از متخصصان حوزه پهبادها یکی از مهمانان این برنامه هستند که دستاوردها جمهوری اسلامی ایران را دراین زمینه به مناسبت دهه مبارک فجرتشریح می کند.

موقعیت ویژه جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ استراتژیک درجهان وتهدیدات استکبار، باعث شد که کشورمان با تکیه به نیروهای داخلی در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی توسعه پیدا کند که ساخت موشکهای دوربرد و گسترش صنایع هوایی از جمله این بخش‌ها است که در این مستند به تصویر کشیده شده است .

برنامه "کابوس کرکس‌ها" کاری ازشبکه یک سیما به تهیه کنندگی محسن مقصودی وکارگردانی علیرضا بوعلی است که سه شنبه شب حدود ساعت   20:00 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
 






تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن