تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گومز به تمرينات فيورنتينا باز مي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گومز به تمرينات فيورنتينا باز مي گردد
باشگاه فيورنتينا روز دوشنبه اعلام کرد ماريو گومز مهاجم ملي پوش آلماني اين تيم پنج ماه پس از مصدوميت از ناحيه زانوي پاي راست، به تمرينات باز مي گردد.

 اين باشگاه سري آ ايتاليا در پايگاه اينترنتي خود اعلام کرد :«دوران بهبود گومز به پايان رسيد و وي مي تواند تمرينات را با ديگر بازيکنان تيم از روز چهارشنبه از سرگيرد.»

تيم فوتبال فيورنتينا روز سه شنبه در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام حذفي ايتاليا مقابل اودينزه به ميدان مي رود.

ماريو گومز که گرانترين بازيکن تيمش محسوب مي شود در سومين حضورش در رقابت هاي سري آ ، 15 سپتامبر مقابل کالياري مصدوم شد. باشگاه فيورنتينا در ابتدا اعلام کرده بود زمان بهبود وي حدود شش تا هفت هفته خواهد بود اما اين مدت بسيار بيشتر طول کشيد.

گومز دوازدهم ژانويه گذشته در پيامي در صفحه فيسبوک خود اعلام کرده بود:«اوضاع بسيار غم انگيز است ، اميدوارم زودتر به زمين مسابقه باز گردم.» وي در واقع اين موضوع را با توجه به مصدوميت خود و نيز مصدوميت روسي ديگر مهاجم ستاره تيمش در پنجم ژانويه مطرح کرد. روسي دست کم دو ماه غايب خواهد بود.

گومز 28 ساله تابستان گذشته با قراردادي که حدود بيست ميليون يورو برآورد مي شود از بايرن مونيخ به فيورنتينا پيوست.

تيم فوتبال فيورنتينا که در حال حاضر با 41 امتياز در جايگاه چهارم جدول رده بندي رقابت هاي سري آ قراردارد، روز شنبه در چارچوب هفته بيست و سوم اين رقابت ها به مصاف اتالانتا مي رود و سه شنبه آتي نيز دور برگشت نيمه نهايي رقابت هاي جام حذفي ايتاليا را مقابل اودينزه مي کند.

دوشنبه 1392/11/14 22:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن