تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803886604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش امید در خط ویژه /یک قریبیان برای سینمای ایران کافی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش امید در خط ویژه /یک قریبیان برای سینمای ایران کافی است تهران- ایرنا- سام قریبیان و محسن کیایی دو بازیگر فیلم خط ویژه در نشست نقد و بررسی این فیلم در جشنواره فجر سخنان جالبی درباره پدر و برادر سینماگر خود بیان کردند.


به گزارش ایرنا، فیلم خط ویژه امشب (دوشنبه) در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش در آمد و سپس نشست نقد و بررسی آن برگزار شد.
مصطفی کیایی کارگردان خط ویژه در پاسخ به این سوال که آیا با نشان دادن روزنامه ها در پایان فیلم، منشور حقوق شهروندی دولت را به سخره نگرفته اید؟ گفت: اصلا نمی دانم منشور حقوق شهروندی چیست.

**امید در خط ویژه به خوبی نشان داده شده است
پژمان لشکری تهیه کننده فیلم هم در پاسخ به سوالی مبنی بر نشان دادن نا امیدی در فیلم خط ویژه اظهار داشت: فکر می کنم در این فیلم امید به خوبی نشان داده شد. قشنگ ترین روز تهران در این فیلم به نمایش درآمد، اگر قرار بود فیلم تلخ و ناامید کننده باشد رنگ و تصاویر به گونه دیگری بود.
وی ادامه داد: گرچه فیلم قصه تلخی دارد اما جامعه را به سوی امید پیش می برد. در این فیلم یک معضل اجتماعی را نشان دادیم هدفمان این است که این مسئله حل شود و به آن امید داریم.
میلاد کی مرام یکی از بازیگران فیلم هم در این باره گفت: هدف سینماگران از فیلمسازی این است که معضلات را نشان دهند. امیدواریم در دولت تدبیر و امید مانند گذشته رانت خواری وجود نداشته باشد.
هومن سیدی دیگر بازیگر فیلم خط ویژه نیز در این نشست خبری اظهار داشت: پس از چند سال فرصتی پیش آمد که هنگام نمایش اثری که در آن بازی کرده ام از خجالت در صندلی فرو نروم.

** یک قریبیان بازیگر برای سینمای ایران کافی است
سام قریبیان بازیگر این فیلم در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیگر بمانید یا به فیلمنامه نویسی ادامه دهید؟ گفت: من بازیگر نیستم و فقط شیطنت می کنم و پا در کفش دیگران می برم. یک قریبیان بازیگر برای سینمای ایران کافی است اما در این فیلم با توجه به خوب بودن همه شرایط کم هوش بودم اگر بازی در خط ویژه را نمی پذیرفتم.
هانیه توسلی یکی دیگر از بازیگران این فیلم هم در نشست پرسش و پاسخ فیلم گفت: برای بار دوم است که این فیلم را در سینما دیدم. به نظرم انرژی موجود در گروه به فیلم هم وارد شده بود و به این دلیل فیلم را دوست داشتم.
میترا حجار دیگر بازیگر فیلم خط ویژه در پاسخ به سوالی درباره فیلم گفت: ترجیج می دهم خود درباره کارم صحبت نکنم.
وی سپس از خبرنگاران حاضر در نشست سوال کرد که چند نفر از شما خط ویژه را دوست داشتید که حدود نیمی از حاضران در نشست دست خود را بالا برده و این موضوع رضایت همه عوامل فیلم را در پی داشت آنها اهالی رسانه را تشویق کردند.
حجار درباره کار کردن با مصطفی کیایی گفت: کیایی کارگردان بسیار خوب و با استعدادی است که امیدوارم برای دیگر دوستان بازیگرم هم فرصت کار کردن با او پیش بیاید.
وی درباره تهیه کننده فیلم نیز گفت: معمولا در سینمای ایران یک سال پس از بازی در یک فیلم باید به دنبال دستمزد خود بدویم اما آقای لشکری به دنبال ما می دوید تا چک هایمان را بدهد.

**بیشترین تیتراژ را در سینمای ایران خواندم
رضا یزدانی خواننده تیتراژ پایانی فیلم خط ویژه در این نشست نقد و بررسی گفت: بیشترین تعداد تیتراژ فیلم را در سینمای ایران خوانده ام و تعداد پاسخ های ردی که به درخواست ها برای این کار می دهم بیش از پاسخ های مثبت است.
وی ادامه داد: با توجه شناختی که از کیایی داشتم می دانستم که کار حرفه ای است و به این دلیل خوشحالم که در خط ویژه حضور داشتم.

**مال مردم خوری به نمایش در آمد
سینا حجازی خواننده تیتراژ آغازین فیلم هم گفت: در دولت قبلی بارها فریاد زدیم که عده زیادی مشغول خوردن مال مردم هستند و بالاخره این موضوع در یک فیلم به نمایش درآمد.
محسن کیایی بازیگر و برادر کارگردان این فیلم هم که پیش از این فقط در فیلم ضد گلوله دیگر ساخته مصطفی کیایی بازی کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا از رانت برادر خود برای ورود به سینما استفاده کرده اید؟ گفت: بله.
وی با اشاره به جوان بودن بیشتر عوامل سازنده خط ویژه گفت: امیدوارم مسئولین از حضور جوانان در سینمای ایران حمایت کنند تا بتوانند آینده این سینما را بسازند.
فراهنگ (3) ** 9266** 2024
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن