تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803752146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های دهه فجر صدا و سیما نباید به پخش فیلم محدود شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های دهه فجر صدا و سیما نباید به پخش فیلم محدود شود تهران-ایرنا- تهیه کننده برنامه تلویزیونی سمت خدا گفت: برنامه های صدا و سیما برای ایام الله دهه فجر نباید فقط مختص پخش فیلم و سریال باشد، بلکه باید برنامه هایی تدارک دیده شود تا اسلام نابی که امام خمینی (ره) به خاطر آن انقلاب کرد را بیش از گذشته به مردم معرفی کنیم.


عبدالمجید رکنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درمورد برنامه های تدارک دیده شده برای برنامه تلویزیونی سمت خدا در دهه مبارک فجر امسال اظهار کرد: معتقدم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه هایی تدارک دیده شود تا اسلام نابی که امام خمینی (ره) به خاطر آن انقلاب کرد، بیش از گذشته به مردم معرفی شود.
وی با بیان اینکه برنامه های صدا و سیما برای دهه فجر نباید فقط مختص پخش فیلم و سریال شود، افزود: همیشه در ایام الله دهه فجر اغلب شاهد اعلام بیلان کاری عمرانی و خدماتی هستیم اما امیدوارم امسال برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این سیاست ها کمی تغییر کند.
رکنی گفت: متولیان برنامه سمت خدا سعی دارند در این ایام به مسائلی بپردازند که به نوعی بار روحی و روانی در جامعه دارد.
تهیه کننده برنامه برنامه تلویزیونی سمت خدا ادامه داد: هم اکنون بحث بانک ها و چگونگی ارائه وام های آنان از جمله دغدغه هایی است که شهروندان جامعه با آن دست بر گریبان هستند و ما نیز بر همین اساس سعی داریم محتوای برنامه را به این سمت سوق دهیم.
وی با بیان اینکه با شرایط بانکی مطلوب فاصله داریم، خاطرنشان کرد: امسال سعی کرده ایم طرحی را با عنوان احیای سنت قرض الحسنه در برنامه اجرا و مردم را تشویق به تاسیس صندوق های قرض الحسنه در خانوده، محله و محیط کارشان کنیم.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی سمت خدا تصریح کرد دراین برنامه از مردم می خواهیم تا در کنار سپرده گذاری های بانکی خود که سودی هم به آن تعلق می گیرد، چند درصدی از سرمایه خود را به سپرده های قرض الحسنه آن هم در صندوق های قرض الحسنه مردمی اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه سعی داریم تا بینندگان را به نوعی در یک تعهد اخلاقی درگیر کنیم، اظهار کرد: امیدواریم از رواج برکات این قرض الحسنه در جامعه شاهد کاهش بخشی از آسیب های معنوی و روحی و روانی شهروندان باشیم.
رکنی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از سمت خدا روز 21 بهمن ماه در حرم حضرت معصومه (س) همزمان با ختم قرآن کریم این برنامه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه سری جدید برنامه تلویزیونی سمت خدا از روز شنبه 26 بهمن ماه با تغییرات جدید از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، افزود: در این سری از برنامه ها بر مباحث اعتقادی و قرآنی مردم تاکید می کنیم که طبق روال برنامه همچنان به پرسش های آنان پاسخ داده می شود.
برنامه تلویزیونی سمت خدا که اجرای آن را نجم الدین شریعتی برعهده دارد، هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 13.30 از شبکه سه سیما به پخش می رسد و تکرار آن روز بعد 4.30 دقیقه بامداد روی آنتن این شبکه قرار می گیرد.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن