تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش سرمایه گذاری مشترک ایران و اندونزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش سرمایه گذاری مشترک ایران و اندونزی تهران - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از تفاهم افزایش سرمایه گذاری های مشترک میان ایران و اندونزی خبر داد و گفت: ظرفیت های بالای دو کشور مسلمان ایران و اندونزی، توسعه بیشتر همکاری های اقتصادی میان دو کشور را می طلبد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، بهروز علیشیری روز یکشنبه با ˈماهندرا سی رگارˈ وزیر سرمایه گذاری جمهوری اندونزی و هیاتی از مدیران اقتصادی و صنعتی و برخی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری این کشور که برای بررسی زمینه های تجاری و سرمایه گذاری به ایران سفر کرده اند، دیدار و گفت و گو کرد.
رییس کل سازمان سرمایه گذاری در این دیدار با تشریح قوانین و مقررات سرمایه گذاری خارجی در ایران، فرصت ها و مزایای سرمایه گذاری در ایران به ویژه در حوزه های بازار سرمایه و واگذاری بنگاه های دولتی به سرمایه گذاران بخش خصوصی را تشریح و تسهیلاتی که از سوی صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران خارجی ارایه خواهد شد را تبیین کرد.
ˈماهندرا سی رگارˈ وزیر سرمایه گذاری جمهوری اندونزی نیز ضمن استقبال از گسترش همکاری های سرمایه گذاری ایران و اندونزی، بر ضرورت امضای یادداشت تفاهم تشکیل کمیته سرمایه گذاری بین دو کشور جهت توسعه این همکاری ها تاکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از تحولات مثبت اخیر در ایران، بر توسعه روابط اقتصادی بین ایران و اندونزی تاکید و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل امور مربوط به توسعه روابط بازرگانی و سرمایه گذاری دو کشور شد.
در ادامه این جلسه، ابولفضل کوده ای سرپرست دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری گزارشی در خصوص اهم قوانین و مقررات، مشوق ها، مزایا و فرصت های سرمایه گذاری در ایران برای هیات اندونزیایی ارایه و به سوالات حضار پاسخ داده شد.
گفتنی است، جمهوری اندونزی، کشوری است مرکب از جزیره های بسیار، که در مجمع الجزایر مالایا بین مالزی و استرالیا قرار گرفته است. مساحت این کشور در حدود 1،919،440 کیلومتر مربع و پایتخت آن کشور، شهر جاکارتا است که در جزیره جاوه قرار دارد. جمعیت این کشور در حدود 250 میلیون نفر است که از این نظر پر جمعیت ترین کشور مسلمان محسوب می گردد.
اقتصام(1)**9141/1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن