تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های نیمه کاره، هزینه های گزافی را بر پیکره اقتصادی استان تحمیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار لرستان: پروژه های نیمه کاره، هزینه های گزافی را بر پیکره اقتصادی استان تحمیل می کنند خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: یکی از مهم ترین موانع پیش روی استان لرستان برای رشد و توسعه اقتصادی، وجود پروژه های عمرانی نیمه کاره و راکد است که همچون سدی محکم در برابر رشد و توسعه، هزینه های گزافی را به پیکره اقتصادی استان تحمیل می کند.


به گزارش ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ وز یکشنبه در جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی با دولت، افزود: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه اقتصادی مستلزم رفع موانع پیدا و پنهان و فرهنگ سازی در زمینه فراهم کردن بستر مناسب برای جذب سرمایه های بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه سرمایه یک جریان سیال اقتصادی است که تابع زور و قدرت نمی باشد، اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که رفع موانع پیدا و پنهان موجود در مسیر توسعه اقتصادی استان به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود.
بازوند با اشاره به وجود موانع سخت افزاری و نرم افزاری موجود برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان، گفت: توسعه همه جانبه و پایدار با وجود موانع ممکن و میسر نیست و رفع موانع سرمایه گذاری نیز تابع پرداخت هزینه هایی برای فراهم کردن بستر مناسب کار و تلاش در استان است.
استاندار لرستان تصریح کرد: به طور طبیعی وجود پروژه های نیمه تمام در استان موجب کاهش میل و رغبت سرمایه گذار برای مشارکت در عرصه های اقتصادی و فعالیت در روند توسعه و رونق کسب و کار خواهد شد.
بازوند تاکید کرد: درهمین راستا، یکی از مهم ترین وظایف مدیریت اجرایی استان و دستگاههای متولی در این حوزه، حفاظت از منافع و سرمایه های بخش خصوصی است.
وی گفت: برهمین اساس، ضروری است تمامی پروژه های نیمه فعال و تعطیل استان که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و بالایی هستند در یک دوره زمانی مشخص و کارشناسی شده، تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: پروژه های نیمه فعال به عنوان سرمایه ها و ظرفیت های خوابیده از عوامل موثر در منفی شدن رشد اقتصادی استان لرستان هستند که محصول اصلی آن نیز بیکاری و افزایش تعداد متقاضیان اشتغال در استان می شود.
استاندار لرستان تصریح کرد: این عوامل و موانع همگی در تضاد جدی با رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان هستند که رفع این معضل نیز مستلزم شناسایی حلقه مفقوده رشد و توسعه اقتصادی است.
1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن