تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804727378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمانگاه سهروردی زنجان افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان محمدی اعلام کرد:
درمانگاه سهروردی زنجان افتتاح می شود
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیریت درمان استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 20 بهمن ماه درمانگاه سهروردي شهرستان خدابنده بطور رسمی افتتاح می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدی، به برنامه هاي ايام الله دهه مبارك فجر در حوزه مديريت درمان استان زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه هاي گراميداشت ايام اله دهه فجر سالجاري در قالب كميته استاني متشكل از مدير كل بيمه تامين اجتماعي، ، رياست بانك رفاه و مديريت درمان استان به اتفاق كارشناسان روابط عمومي و بسيج برگزار و سياستها و برنامه هاي اين ايام مبارك تدوين گرديد. وی حضور در منازل خانواده هاي معظم شهدا ، جانبازان و ايثارگران ، افتتاح رسمي درمانگاه سهروردي شهرستان خدابنده ، حضور فعال در رسانه ملي و مطبوعات ، برگزاري مسابقات فرهنگي بويژه مسابقه پله هاي آسماني براي فرزندان كاركنان ، و همچنين افتتاح سيستم پذيرش تلفني گويا در كليه مراكز درماني استان ر از برنامه هاي اين ايام خواند و تاكيد كرد درراستاي حفظ كرامت مراجعين و بيمه شدگان عزيز و بمنظور صرفه جويي در وقت آنها ، سيستم پذيرش تلفني گويا راه اندازه ميگردد.  محمدي تعامل با نمايندگان كارگران و كارفرمايان و بازنشستگان را بسيار مهم دانست و گفت:  ايام الله دهه مبارك فجر فرصت مغتنمي است تا با افزايش تعامللات با صاحبان اصلي اين صندوق بين النسلي ارتباط دوسويه برقرار شود.

وی استقرار درمانگاه سيار صلواتي در مسير راهپيمايان 22 بهمن را در زنجان و ابهر از ديگر برنامه هاي اين ستاد اعلام كرد و افزود با حضور جدي در راهپيمائي عظيم 22 بهمن ، ياد و خاطرات دوران انقلاب را در سي و پنجمين سالگشت بهار آزادي زنده خواهيم كرد. کتاب جامعه شناسی تاریخ خرم دره و کتاب شعر" نوازش "رونمایی شد
 
به مناسبت 12بهمن سالروز, ورود امام خمینی (ره) به ایران کتاب جامعه شناسی تاریخ خرم دره , در دوره قاجار و پهلوی و کتاب شعر" نوازش "رونمایی شد.
 
رضا خدایی با اشاره به اینکه  جشن های انقلاب باید هرچه باشکوهتر برگزار شود, تصریح کرد: شناخت و فهم عمیق این انقلاب و مبانی آن، به خصوص برای نسلهای بعد از انقلاب از جهت های گوناگون ضروری است و باید حق شهدا و چگونگی ادا این حق برای مردم روشن شود.
 امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: از برکات نظام جمهوری اسلامی پیشرفت و ترقی در عرصه های دینداری ، علوم و بدست جوانان متخصص ایرانی رقم خورده و پله های ترقی طی شد و هر روز شاهد موفقیت های بی شمار در حوزه های مختلف در کشور هستیم.

حجت الاسلام نورپور، با بیان اینکه انقلاب ما اسلام  ناب را در این مملکت احیاء کرد، گفت: پرچمی را که شهدا ی انقلاب بر افراشتند باید همواره برافراشته بماند تا تحویل صاحب برحقش مهدی (عج ) بشود .

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ دوستی مردم خرم دره 3 دانشگاه آموزش عالی با 3000 دانشجو در شهرستان دایر است.

امام جمعه شهرستان خرمدره, با اشاره به موفقیت های حوزه های فرهنگی هنری  شهرستان خرم دره, گفت: شهرستان خرم دره , قطب موفق هنر موسیقی استان می باشد  و در سایر زمینه ها نیز این شهرستان شاهد پیشرفت ها ی چشمگیر بوده است.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن