تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال آثار به جشنواره علمی بسیج دانشجویی گیلان تا 17بهمن تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارسال آثار به جشنواره علمی بسیج دانشجویی گیلان تا 17بهمن تمدید شد رشت - ایرنا - مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان تا هفدهم بهمن ماه جاری خبر داد .


ˈمرتضی نورستهˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان در بخش های اختراع و ابتکار ، تالیف کتاب ، طرح های پژوهشی و مقالات علمی برگزار می شود .
وی اظهار داشت: این جشنواره در گروه های پزشکی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی، علوم انسانی و کشاورزی برگزار می شود .
نورسته بیان کرد : علاقمندان برای ثبت نام و ارایه آثار در این جشنواره بایستی به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان مراجعه و یا از طریق سایت www.peykedaneshjoo.irاقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد : دوازدهمین جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان گیلان با یادمان دانشجوی شهید سید مهدی سید جوادی پنجم اسفند امسال در رشت برگزار می شود .
مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان تصریح کرد : در این جشنواره کتاب زندگینامه این شهید گیلانی ˈبه رنگ ایمانˈ رونمایی می شود . ک / 3.
7286/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن