تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباری از آخرین پرده سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخباری از آخرین پرده سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران - ایرنا - مراسم پایانی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر پس از 16 روز برگزاری در تهران و پنج استان در تالار وحدت به کار خود پایان می دهد.


به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر که با حضور 149 اثر داخلی و خارجی برگزار شد ، در پرده آخر ساعت 18 امروز (شنبه) میزبان علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است .
قرار است از برگزیدگان بخش های رقابتی این جشنواره نیز تجلیل شود.
در این دوره از جشنواره تئاتر فجر سه بخش صحنه ای مسابقه های تازه های تئاتر ایران، بین الملل، مرور تئاتر ایران، نمایش های خیابانی، نمایش های رادیویی، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه پوستر تئاتر و مسابقه عکس تئاتر به رقابت پرداخته و برگزیدگان بخش های یاد شده در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

** اجرای متن محمد رحمانیان
محمد رحمانیان کارگردان و نویسنده تئاتر، در مراسم اختتامیه قطعه نمایشی کوتاهی را نوشته و کارگردانی کرده است که در مراسم امروز شنبه 12 بهمن ماه و در تالار وحدت به اجرا در می آید.
این نمایشنامه در فضایی نوستالژیک، مروری بر سی ودو صفحه جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آغاز تا امروز دارد و به وسیله دو بازیگر زن گروه نمایش ˈآرش سادˈ اجرا می شود.
در این مراسم اجرای چند قطعه نمایش آیینی و خیابانی نیز پیش بینی شده است.

** دبیران سی ودو جشنواره تئاتر فجر مهمان پرده آخر
از جمله میهمانان مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر ایران، 15 دبیر جشنواره در سی ودو سال برگزاری این جشنواره هستند. طاها عبد خدایی که دوره های اول تا پنجم این جشنواره را دبیری کرده است، علی منتظری دبیر دوره های ششم تا دهم ، حسین جعفری دبیر دوره یازدهم ، حسین فرخی دبیر دوره های دوازدهم و سیزدهم، محمود عزیزی دبیر دوره چهاردهم، حسین سلیمی دبیر دوره های شانزدهم و هفدهم ، مجید شریف خدایی دبیر دوره های هجدهم تا بیست و دوم ، فرهاد مهندس پور دبیر دوره بیست و سوم، حسین مسافر آستانه دبیر دوره های بیست چهارم و بیست و هفتم، سعید کشن فلاح دبیر دوره های بیست و پنجم و سی و یک ، مجید سرسنگی دبیر دوره بیست و هفتمک، حسین پارسایی دبیر دوره بیست و هشتم ، محمد حیدری دبیر دوره بیست و نههم ، رحمت امینی دبیر دوره سی ام و قادر آشنا دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در این مراسم حضور دارند.

** پخش زنده اختتامیه از شبکه چهار سیما
تهیه کننده برنامه مجله تئاتر از پخش زنده و مستقیم ویژه برنامه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر از تالار وحدت تهران در شبکه 4 سیما خبر داد.
برنامه مجله تئاتر که در تمامی روزهای برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، به صورت زنده رویدادهای جشنواره را منعکس کرده و مصاحبه و نقد و نظر هنرمندان ، مسئولان ، متخصصان حوزه تئاتر و مهمانان جشنواره را در رسانه ملی منتشر کرده روز شنبه 12 بهمن نیز آیین پایانی سی ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را پوشش می دهد.
نیما دهقان تهیه کننده این برنامه تلویزیونی توضیح داد: از ساعت 18:30 تا 21:30 به طور مستقیم روی آنتن شبکه چهار خواهیم بود. مدت زمان نیم ساعت از 20 تا 20:30 و به علت پخش اخبار از این شبکه در برنامه پخش مستقیم ما وقفه ای وجود خواهد داشت.
فراهنگ(1)**9266**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن