تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیشه آمریکا «روز کارگر» در مصاف «آن لحظه احمقانه»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گیشه آمریکا
«روز کارگر» در مصاف «آن لحظه احمقانه»
در حالی که دو فیلم جدید «روز کارگر» و «آن لحظه احمقانه» از امروز به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود،اهل فن می پرسند کدام فیلم صدرنشین جدول هفتگی گیشه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «روز کارگر» در مصاف «آن لحظه احمقانه»


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ گروهی از تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند درام اجتماعی «روز کارگر» بتواند بر کرسی صدرنشینی تکیه بزند. «روز کارگر» را جیسن ریتمن کمدین سرشناس سینما کارگردانی کرده، ولی خودش در آن بازی ندارد. کیت وینسلت و جاش برولین بازیگران اصلی آن هستند.

خط اصلی قصه فیلم درباره آدل مادر جوانی است که به شدت افسرده حال است و بس از یک حادثه، باپسر کوچک خود هنری زندگی می‌کند. ورود یک مرد مجروح و خشمگین به نام فرانک به منزل وی،‌شرایط تازه‌ای راخلق می‌کند. پلیس در جست‌وجوی این متهم فراری است.

در حالی که آدل و پسرش با محدودیت‌ها و انتخاب‌های تازه‌ای روبرو می‌شوند، قصه واقعی زندگی فرانک را هم کشف می‌کنند. دومین فیلم جدید این هفته جدول گیشه نمایش «آن لحظه احمقانه» است. این کمدی رومانتیک را تام گورمیکان کارگردانی کرده است.

زک افران، مایکل بی جردن و مایلز تلر بازیگران اصلی این فیلم هستند. آن‌ها نقش سه دوست صمیمی را بازی می‌کنند که در یک شرایط خاص، دوستی‌شان در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. به نوشته سایت اینترنتی باکس‌ آفیس، تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گوید در آخرین روزهای ماه ژانویه،‌ کمپانی‌های فیلم سازی فیلم مهمی را به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی نفرستاده‌اند.

هفته قبل اکشن کمدی «همراه پلیس» در دومین هفته نمایش خود،‌ صدرنشین جدول هفتگی نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. این فیلم با بازی آیس کیوب و کوین هارت  طی 10 روز نمایش عمومی موفق به فروش خوب و بالای 77 میلیون دلاری شد. در عین حال،‌اکشن جنگی «تنها بازمانده» هم پس از 5 هفته نمایش عمومی، هنوز ار فیلم‌های موفق جدول است. فروش 5 هفته‌ای این فیلم هم اکنون به 95 میلیون دلار رسیده است. به دلیل تب و تاب مراسم اسکار،‌ استقبال تماشاگران از فیلم‌های «یخ‌زده»، «گوش بری آمریکایی» و «گرگ وال استریت» هم خوب است. انتهای پیام/

92/11/11 - 14:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن