تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803610388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی تصمیمات درباره کارت‌‌ها را با مشورت اهالی رسانه‌ گرفتیم/ میزبان خوبی خواهیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران قائم‌مقام دبیر جشنواره فیلم فجر:
برخی تصمیمات درباره کارت‌‌ها را با مشورت اهالی رسانه‌ گرفتیم/ میزبان خوبی خواهیم بود
قائم مقام دبیر سی و دومین جشنوار بین‌المللی فیلم فجر درباره نقد و نظرهای مربوط به صدور کارت‌ رسانه‌ها برای حضور در کاخ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد مبنای کار ارائه بهترین و سالم‌ترین خدمات به نمایندگان رسانه‌ها بوده است.



ابراهیم داروغه‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: امسال برای اکثر خبرنگاران و اهالی رسانه، اعم از فعالان رسانه‌های مکتوب، مجازی و حتی صداوسیما که متقاضی دریافت کارت حضور در کاخ جشنواره بوده‌اند، کارت صادر شده و اهالی رسانه با همین کارت‌ها امکان بهره‌مندی از امکانات مختلف را در کاخ جشنواره خواهند داشت. داروغه‌زاده افزود: حتی تمامی گروه‌های رادیویی و تلویزیونی که متقاضی امکانات برای ضبط و پخش برنامه از محل برج میلاد بوده‌اند، امکانات لازم را دریافت کرده‌اند و در این زمینه تنها بخش کوچکی از عوامل تولیدی این برنامه‌ها هستند که با مشورت خود این عزیزان امکان حضورشان در سالن اصلی نمایش آثار جشنواره وجود ندارد و در این زمینه با محدودیت دسترسی مواجه خواهند بود. رئیس کاخ جشنواره فیلم فجر درباره تأخیر در صدور و نیز بروز برخی ایرادات و اشکالات در کارت برخی اهالی رسانه هم توضیح داد: درباره این مسئله حتماً دوستان روابط عمومی می‌توانند با جزئیات بیشتری پاسخگو باشند اما نکته‌ای که نباید فراموش کنیم این است که امسال فرآیندی را برای نخستین بار تجربه کردیم و آن ارسال تقاضا و ثبت‌نام برای دریافت کارت جشنواره از طریق اینترنت بود. وی افزود: طبیعتاً این اولین برنامه‌ریزی نقاط ضعفی داشته که صرفا در طول اجرا نمایان می‌شد. بخشی از کمبودها و ایرادات شاید ناشی از این تجربه باشد که سعی داریم در ادامه و برای سال‌های بعد ایرادات آن را به حداقل برسانیم. داروغه‌زاده تصریح کرد: تمام این روند برای این منظور طراحی و اجرا شد که ما بتوانیم محیطی امن و آرام برای اهالی رسانه در کاخ جشنواره فراهم آوریم. دوستانی که خودشان همواره این تقاضا را داشته اند تا حد امکان از ورود مهمانان متفرقه‌ای که تنها در همین 10 روز مهمان سینما هستند، به کاخ جشنواره جلوگیری شود. وی ادامه داد: طبیعتاً شلوغی کاخ جشنواره در فعالیت رسانه‌ها ایجاد اختلال می‌کرد و ما هم به همین منظور در این دوره برای ثبت نام اینترنتی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم در آینده بتوانیم ایرادات و اشکالات آن را هم کاهش دهیم. داروغه‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا حذف نام رسانه متبوع از کارت‌های صادر شده برای اهالی رسانه با هدف و پیش بینی خاصی بوده است هم گفت: نه قطعاً در این زمینه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خاصی مدنظر نبوده و در این زمینه قطعاً تعمدی در میان نبوده است. وی در پایان تأکید کرد: تمام سعی ما ارائه خدماتی صحیح و سالم به اهالی رسانه در طول برگزاری جشنواره است. امیدواریم در این زمینه بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان این جشن ملی باشیم.


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن