تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفریحی به وسعت زمستان در دامنه الوند همدان/ مسئولان به نیازهای مردم پاسخ مثبت دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گزارش مهر/
تفریحی به وسعت زمستان در دامنه الوند همدان/ مسئولان به نیازهای مردم پاسخ مثبت دهند
همدان – خبرگزاری مهر: هفتمین جشنواره زمستانی همدان مولود برنامه های ورزشی متنوعی در همدان شده و تفریحی به وسعت زمستان را در دامنه الوند ایجاد کرده به طوریکه روزانه شمار زیادی از دوستداران طبیعت در دامن این کوه باعظمت به تفریح و شادی می پردازند.



به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف زمستانی در دامنه الوند همدان نویدبخش زمستانی زیبا و سرد است که شرايط ايده آل برای ورزش های زمستانی را به همراه دارد. ورزش های زمستانی در ذائقه همدانی ها جايگاه ويژه ای دارد و در زمستان به ورزش هايی مانند اسکی، کوهنوردی، یخ نوردی و غیره می پردازند که علاوه بر جنبه فعاليت فيزيکی از فعاليت های مفرح محسوب می شوند. از ورزش های زمستانی پرطرفدار در همدان ورزش اسکی است که در پیست تاریک دره همدان انجام می شود و تاکنون مسابقات مختلفی در این پیست با حضور شرکت کنندگان و علاقمندان به این ورزش انجام شده است. اما گذشته از این ورزش،به مناسبت هفتمین جشنواره زمستانی در همدان،مسابقات چهارجانبه اسکی در همدان برگزار شد که افراد زیادی از شهروندان همدانی از این مسابقات دیدن کردند.

همچنین با توجه به اینکه امسال شاهد بارش برف در دامنه الوند و دیار هگمتانه بودیم یک سری مسابقه ساخت آدمک های برفی نیز برگزار شد که با توجه به استقبال چشمگیر مردم یک دوره دیگر نیز در نظر گرفته شده که جمعه یازدهم بهمن ماه در گنجنامه برگزار می شود. از جمله ورزش های دیگر که مرتبط با زمستان است ورزش یخ نوردی است که این ورزش نیز امسال در همدان برای خود جا باز کرده است و برای علاقه مندان به این ورزش مسابقات یخ نوردی در آبشار گنجنامه همدان تدارک دیده شده و علاقه مندان به این ورزش می توانند صبح جمعه، یازدهم بهمن ماه در این دوره از مسابقات شرکت کنند. با این وصف با رئیس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان همدان به گفتگو نشستیم. علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همدان دارای پتانسيل هاي زیادی در راستای ورزش های زمستانی است و این پتانسیل ها در برگزاری جشنواره های زمستانی در همدان مشاهده شده است، گفت: نعمت های خدادادی ظرفیتی برای ایجاد نشاط است جشنواره های زمستانی می تواند ورزش های زمستانی را توسعه دهد رئیس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان همدان با بیان اینکه برگزاری جشنواره های زمستانی می تواند ورزش های زمستانی را توسعه دهد، افزود: همدان داراي پتانسيل هاي مناسبي در دامنه الوند براي كوهنوردي و اسكي است و پيست هاي اسكي تاريك دره و دشت ميشان نيز که در ایام جشنواره افتتاح می شود پتانسيل هايي خوبي در این راستا دارند.

وی بیان داشت: براي توسعه جشنواره زمستاني راهی جز تاكيد به ورزش نداريم و قطعا با پتانسيل هاي خوب زمينه هاي ورزش هاي زمستاني و اينكه شهر همدان فاصله كمي با پايتخت دارد قطعا شاهد آينده بهتري در اين خصوص خواهيم بود. سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان نیز در این خصوص گفت: به مناسبت هفتمین جشنواره زمستانی در همدان مسابقه یخ نوردی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است. حمدالله چاروسایی عنوان داشت: علاقه مندان به مسابقات یخ نوردی صبح جمعه ساعت هفت صبح می توانند برای شرکت در مسابقات ثبت نام کنند و مسابقات از ساعت 9 همان روز در آبشار گنجنامه برگزار می شود. سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: جشنواره زمستانی یکی از بهترین راهکارها برای جذب گردشگر به وی‍ژه گردشگر ورزشی است و باید در این جشنواره به طور جد به دنبال جذب گردشگران متعدد و معرفی ظرفیت های همدان بود. یکی از علاقه مندان به ورزش های زمستانی نیز در گفتگو با مهر ابراز داشت: امسال نقش ورزش های زمستانی در همدان نسبت به سال های گذشته بیشتر دیده می شود که امید می رود این برنامه ها در سال های آتی بیشتر شوند. فاطمه قربانی با بیان اینکه خوشبختانه همدان دارای ظرفیت های خوبی در راستای ورزش های زمستانی است، اذعان داشت: پیست اسکی تا ریک دره از جمله این ظرفیت ها است اما داشتن یک پیست برای شهروندان همدانی و علاقه مندان به ورزش اسکی کافی نیست. فاز نخست پیست اسکی دشت میشان راه اندازی می شود مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان نیز در این خصوص با بیان اینکه برگزاری جشنواره زمستانی در معرفی شهر همدان نقش موثری دارد از راه اندازی فاز نخست پیست اسکی دشت میشان در این ایام خبر داد. مصطفی اردستانی با تاکید بر اینکه شرایط لازم برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران فراهم شده است، گفت: با توجه به بارش های مناسب برف در سال جاری مسابقه آدم برفی روز جمعه یازدهم بهمن ماه در سایت گنجنامه برگزار می شود. مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان از برگزاری مسابقه یخ نوردی در آبشار گنجنامه همدان خبر داد و گفت: این مسابقات نیز جمعه یازدهم بهمن ماه برگزار با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود. وی ادامه داد: با برگزاری موفق شش دوره قبل جشنواره زمستانی همدان و کسب تجربه‌های مختلف در زمینه جذب و پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی در فصل زمستان به دنبال استفاده از امکانات بسیار متنوع استان همدان در زمینه جذب گردشگران ورزشی و علاقه مند به رشته‌های زمستانی هستیم. اردستانی افزود: با کمک و همکاری نزدیک دستگاه ‌های مربوط با ورزش سعی شده تا نام استان همدان به عنوان یکی از مهمترین و بهترین استانها به عنوان پایلوت رشته‌های مفرح ورزشی زمستانی مطرح شود. با توجه به مطالب بیان شده و برگزاری جشنواره های زمستانی و همچنین ورزش های زمستانی انتظار می رود که مسئولان و متولیان استان به استقبال مردم به ورزش های زمستانی توجه کنند و زمینه و بسترهای بیشتری را در این راستا برای رفاه حال شهروندان در نظر گیرند چراکه برگزاری جشنواره های زمستانی در همدان نشان از استقبال چشمگیر مردم دارد.  


۱۳۹۲/۱۱/۹ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن