تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کارگروه رسیدگی به طلب پیمانکاران در دولت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی شافعی خبر داد:
تشکیل کارگروه رسیدگی به طلب پیمانکاران در دولت
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دولت خبر داد و گفت: این گارگروه با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تشکیل شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شافعی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این شورا گفت: اجرایی شدن ماده 13قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار که مربوط به تدوین آیین نامه ها، قرار دادها، شیوه نامه ها و دستورالعمل هایی است که باید با نظر بخش خصوصی و تعاونی تدوین شود، در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: همچنین در جلسه امروز مطرح شد که وزارتخانه ها و نظام بانکی که در حال تدوین قراردادها و دستورالعمل ها هستند این دستورالعمل ها را با هماهنگی بخش خصوصی و تعاونی انجام دهند در غیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد. وی تصریح کرد: با تذکری که نمایندگان مجلس داده اند باید سرعت بیشتری به ابلاغ آیین نامه ها صورت گیرد رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران همچنین در ادامه درخصوص طلب پیمانکاران از دولت نیز گفت: در جلسه امروز در این خصوص بحثهایی صورت گرفت چراکه برخی فعالان بخش خصوصی به دلیل طلب از دولت نتوانسته اند تعهدات خود را اجرا کنند شافعی از تشکیل کارگروهی متشکل از اتاق بازرگانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: قرار است درباره طلب پیمانکاران در این کارگروه رسیدگی لازم صورت گیرد.  


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن