تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798275825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول رئيس‌جمهور:هدفمندي يارانه‌ها به شيوه فعلي ادامه مي‌يابد/ تشكيل منظم جلسات ستاد تدابير ويژه اقتصادي در دولت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اول رئيس‌جمهور:هدفمندي يارانه‌ها به شيوه فعلي ادامه مي‌يابد/ تشكيل منظم جلسات ستاد تدابير ويژه اقتصادي در دولت
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه كارآفريني توليد ثروت در جامعه است از تشكيل منظم جلسات ستاد تدابير ويژه اقتصادي در دولت يازدهم خبر داد و گفت: ‌تا زماني كه طرح دولت كامل نشده هدفمندي يارانه‌ها به شيوه فعلي ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، معاون اول رئيس جمهور در هشتمين جشنواره ملي تقدير از كارآفرينان برتر اظهار داشت: منظور از كارآفريني فقط توليد نيست و همه افرادي كه از فرصت‌ها بهره‌برداري مناسب مي‌كنند و قدرت ريسك‌پذيري دارند كارآفرين هستند.

وي با بيان اينكه ريسك‌پذيري با مفهوم كارآفريني عجين شده است، گفت: اگر انسان از شكست بترسد و وارد كاري نشود هيچگاه موفق نخواهد شد.

اسحاق جهانگيري ادامه داد: با توجه به تعداد زياد فارغ‌التحصيلان دانشگاهي كشور اين افراد نبايد تنها به دنبال يك كار مطمئن با يك درآمد اندك دولتي باشند و بايد ريسك‌پذير كارآفرين باشند.

وي اضافه كرد:‌ دولت‌ها وقتي به موضوع كار‌آفريني اهميت مي‌دهند تنها از باب حل كردن بحث اشتغال نيست و كارآفريني به معناي توليد ثروت است.

وي توسعه تكنولوژي را از ديگر مزاياي كارآفريني دانست و افزود: چون كارآفرين با خلاقيت سروكار دارد بايد تكنولوژي را توسعه دهد و حكومت‌ها وقتي توسعه پيدا مي‌كنند كه براي عمق‌ بخشيدن به آن در كارآفرينان خود تأكيد دارند.

جهانگيري گفت: در حال حاضر كارآفرين بيش از اينكه خود را در رقابت با ديگر كارآفرينان ببيند در رقابت با موانع قانوني مي‌بيند.

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به انتشار برخي اخبار در رسانه‌هاي متعلق به نهادهاي دولتي و حكومتي گفت: دولت از نقد استقبال مي‌كند اما توليد برخي اخبار موجب نگراني مردم مي‌شود.

وي در اين باره توضيح داد: دولت با تمام قدرت و آگاهي از شرايطي كه در آن قرار دارد مصمم است براي برون‌رفت از مسائل و مشكلات بهترين راه‌حل را پيدا كند.

جهانگيري گفت:‌در برخي اخبار رسانه‌ها گفته مي‌شود دولت برنامه‌اي براي هدفمندي ندارد يا دولت مي‌خواهد به جاي پرداخت نقدي، كالا به مردم بدهد در حالي كه به عنوان معاون اول رئيس جمهور اعلام مي‌كنم كه تاكنون دولت هيچ تصميمي در اين‌باره نگرفته است و رئيس جمهور هم اعلام كرد كه هدفمندي ادامه مي‌يابد.

وي اظهار داشت: هدفمندي يارانه‌ها در مرحله اول آسيب‌هاي زيادي داشته و منابع و مصارف آن اين موضوع را نشان مي‌دهد چون طبق قانون قرار بود 50 درصد درآمد ناشي از هدفمندي يعني حدود 14 هزار ميليارد تومان در سال بين مردم توزيع شود در حالي كه الان 42 هزار ميليارد تومان بين مردم توزيع مي‌شود و چيزي حدود 11 هزار ميليارد تومان از بودجه براي اين كار اختصاص يافته است.

معاون اول رئيس جمهور گفت: در حالي كه بودجه عمراني كشور 10 هزار ميليارد تومان است 11 هزار ميليارد تومان از بودجه براي توزيع يارانه نقدي برمي‌داريم.

جهانگيري گفت: برخي مي‌گويند بياييد مناظره كنيم؛ ما چند آمار اعلام كرديم و گفتيم كه در شرايط تورم نزولي قرار داريم و اين گزارش را مركز آمار كه خوشبختانه رئيس آن هنوز تغيير نكرده اعلام كرد و مي‌توانند اين آمار را از او سؤال كنند اگر گفت غير از اين است راجع به آن بحث مي‌كنيم.

وي تصريح كرد:‌ هم‌اكنون قانون هدفمندي يارانه‌ها را با دقت بررسي مي‌كنيم اما تا آن زمان به همين شيوه فعلي ادامه مي‌دهيم و هرگاه طرح ما كامل شد آن را به مردم و مجلس گزارش مي‌دهيم.

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به خبر برخي رسانه‌ها در مورد عدم تشكيل جلسه ستاد تدابير ويژه در دولت يازدهم گفت:‌ اين ستاد در دولت گذشته به دليل اختلافاتي كه با شوراي عالي امنيت ملي به وجود آمده بود به طور كامل تشكيل نمي‌شد و تنها معاون اول رئيس جمهور با چند وزير تشكيل جلسه مي‌دادند.

جهانگيري اضافه كرد: اما از روزي كه دولت تشكيل شده جلسات با حضور معاون شوراي عالي و در برخي جلسات دبير شورا تشكيل مي‌شود و جلسات ستاد تدابير ديه تقريباً در تمامي هفته‌ها به طور منظم تشكيل شده است.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن