تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815653039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داشتن خودروی ایمن هم حق مسلم ماست


واضح آرشیو وب فارسی:الف: داشتن خودروی ایمن هم حق مسلم ماست
بخش تعاملی الف - علی صیاد


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.


تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۹
اینجانب از علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی و مسئولین خدمتگزار آن می باشم. نظامی که با خون دل خوردن های بسیار روی پای خود ایستاده و تا کنون بسیاری از مشکلات را پشت سر نهاده است. نظامی که تکیه اش به مردم وفادار به دین و تشیع می باشد. مردمی که در تمام مشکلات حامی و یار وفادار نظام اسلامی بوده و بی مهری های دشمنان و کوتاهی های مسئولین هم نتوانست آنان را دلسرد کند. مردمی که در سال ۹۲ با تجربه مشکلات تلخ گذشته باز هم ناامید نشده و آینده شان را در تدبیر شما دیدند.جناب آقای روحانی! این مردم ارزش بسیاری دارند و حیف است که دغدغه نیازهای اولیه شان را داشته باشند. درد بسیار است و آنچه که به سبب آن مصدع اوقات شریف شدم مسأله خودرو است یعنی مسأله ای که ظاهرا فقط در ایران به مسأله پیچیده و لاینحلی درآمده است! امروزه داشتن یک خودروی امن جزء مسائل پیش پا افتاده برای اکثر کشورها مبدل گشته است ولی در ایران کلاف سر در گمی است که روز به روز به گره های آن اضافه می شود.این حقیر، نمی دانم چگونه تمام خسارت های مالی که به علت آلودگی هوا، مصرف بی رویه سوخت، تصادفات، مرگ و میر و جراحات و معلولیت ها، بی سرپرست شدن خانوده ها و ... متوجه دولت است توجیه پذیرند. چگونه جان دادن سالیانه ده ها هزار نفر از این مردم که چون گوهر نایابی در تمام دنیای امروزند توجیه پذیر است. من نمی دانم سقف تحمل نظام چقدر است و چه تعداد از این مردم باید فدای سیاست های غلط مسئولین شوند تا بیدار شویم ولی از شما توقع دارم مانند گذشتگان نباشید. این صنعت بلای جان مردم شده؛ حق نفس کشیدن، حق آرامش در سفر و حق زندگی بسیاری از مردم را گرفته است. جاده های ما هر قدر هم مشکل داشته باشند، فرهنگ رانندگی ما هراندازه هم بد باشد ولی وقتی در کنار خودروی امن قرار گیرند این میزان مرگ و میر را به بار نخواهد آورد.صنعت خودروسازی ایران بارها به عنوان صنعت زیان ده از رسانه ها معرفی شده و تجربه بیش از سی ساله اش، نشان می دهد اصلاح ناپذیر است. نمی دانم وقتی که حرف از واردات خودروی کارکرده خارجی به میان آمد چرا گفتند در شأن ملت ایران نیست و چرا نگفتند سوار شدن بر خودروهای طراحی شده چند ده سال قبل کشورهای خارجی که در ایران با کیفیت و امنیت پایین تولید شده و با قیمت بالا فروخته می شود در شأن ملت ایران است، تکه تکه شدن در جاده ها در شأن ملت ایران هست، تنفس هوای آلوده در شأن ملت ایران هست...ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران! از شما تقاضا دارم این نفت زبان بسته را بجای ریختن در باک خودروهای بی کیفیت و آلوده کردن محیط زیست به اهلش بدهید و خودروی امن بگیرید تا هم مردم در آرامش باشند و هم محیط زیست از سودجویی عده قلیل در امان باشد و بجای اندیشیدن به متضرر شدن فعالان صنعت خودرو، به خانواده های بی سرپرست شده نظری کنید. همه مردم ایران مثل هم هستند و همانطور که ساکنین مناطق آزاد نظیر کیش، انزلی و ... حق داشتن خودروی ایمن را دارند سایر مردم هم باید داشته باشند.شاید ظرفیت مردم ایران در هیچ کشوری یافت نشود و علیرغم وجود این همه کشته، معلول، بیمار تنفسی، سرطان و ... مردم دم بر نیاورند ولی قیامتی هم در کارست و امیدوارم شما که امروزه با شعار تدبیر و امید به میدان آمده اید دچار اشتباهات گذشتگان نشده و با حل این مشکل، دعای ملت ایران را توشه قیامت خود کنید.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن