تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن وحدت در محلات منطقه 5


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به مناسبت هفته وحدت:
برگزاری جشن وحدت در محلات منطقه 5
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 از برگزاری جشن‌های وحدت به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده‌ی نبی اکرم(ص) خبر داد.
خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن هفته وحدت، برنامه‌های مختلفی در سطح نواحی هفتگانه‌ منطقه 5 در حال برگزاری است که برگزاری جشن‌هایی با عنوان جشن وحدت از جمله این برنامه‌هاست.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این جشن روز دوشنبه در سرای محله شاهین از ساعت 15 با همکاری مدیریت محله، شورا‌یاری و بسیج برگزار خواهد شد که با سخنرانی، مولودی  خوانی،  پذیرایی و تقدیر از نفرات برتر محلات در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری همراه است.
 
 همچنین جشن دیگری نیز با همین عنوان و در همین روز در مدرسه شهدای صاد‌قیه واقع در ناحیه 5  از ساعت 9 برگزار خواهد شد که برنامه‌های مختلفی از مانند اجرای موسیقی و  گروه هنری از جمله‌ی آنهاست .
 
خسروی همچنین فضا سازی محیطی، نصب بنر‌ در سطح محلات، ارسال ‌پیامک تبریک به شهروندان و مسئولین  سرای محلات و از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد.
 
 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان از هویت بخشی سیمای بصری با استفاده از احادیث پیامبر، بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، در سطح نواحی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این  زمینه عنوان کرد.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن