تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803071595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه های هفته وحدت شهرداری تهران/برگزاری جشن وحدت در 1200 مسجد شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تشریح برنامه های هفته وحدت شهرداری تهران/برگزاری جشن وحدت در 1200 مسجد شهر تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری جشن وحدت و بیداری در سراهای محله، مراسم سخنرانی در 1200 مسجد طی هفته وحدت خبر داد.
سید محمدهادی ایازی درگفتگو با خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح ویژه برنامه های میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) از مشارکت فعال سراهای محله در اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی این مناسبت ها خبر داد و گفت: با تکیه بر خلاقیت و ابتکار شهروندان و به خصوص جوانان محله های شهر تهران 374 عنوان جشن محلی تحت عنوان " وحدت و بیداری " در سراهای محله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هریک از خانه های 14 گانه سراهای محله برحسب ماموریت ها و و ظایف خود با مشارکت اعضای کانون های محلی نسبت به برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی نظیر مراسم سخنرانی، نمایشگاه کتاب، عکس، تورهای تهران گردی و اجرای مسابقات ورزشی اقدام خواهند کرد.

ایازی از همکاری مرکز فعالیت های امور دینی شهرداری تهران با معاونت امور اجتماعی مناطق 22گانه جهت برگزاری مراسم جشن مولودی خوانی و سخنرانی مذهبی در 1200 مسجد خبر داد و گفت: از 17 ربیع الاول همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی در مساجد منتخب شهر تهران آغاز خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: فضاسازی محیطی سطح شهر با بهره گیری از احادیث نبوی، بیانات امام راحل و فرمایشات مقام معظم انقلاب اسلامی از جمله وظایفی که به مناسبت هفته وحدت بر عهده سازمان زیباسازی قرار دارد.
وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های جدید فرهنگی پایتخت در اجرای برنامه های مناسبتی گفت:  در این ایام به همت باغ موزه دفاع مقدس  مراسم تجلیل از الگوهای ایثار و شهادت  برگزار و باغ موزه قصر نیز ویژه برنامه های هفته وحدت تا به مدت 5 شب میزبانی می کند.  
ایازی ترویج فرهنگ زندگی سالم و ورزش شهروندی را مهمترین اصل در ویژه برنامه های شهرداری تهران دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام وحدت در سراهای محله، تقدیر از نامداران ورزشی محله ها، جشنواره پیاده روی خانوادگی در پارک جنگی لویزان، مسابقه های همگانی ورزشی و اجرای یک دوره مسابقه تنیس روی میز در تمام رده سنی اهم برنامه های هفته وحدت را به خود اختصاص داده است که با مشارکت سازمان ورزش، سازمان تاکسیرانی، سراهای محله و مناطق 22گانه برگزار می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس، نشست علمی با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی امام جعفر صادق(ع) در مناطق 22گانه، نشست علمی در مراکز فرهنگی به منظور پاسخگویی به سوالات مذهبی شهروندان و تولید محصولات فرهنگی با هدف ترویج سبک زندگی نبوی و آموزه های دینی از دیگر برنامه های شهرداری تهران در این ایام به شمار می رود.

وی همچنین با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها وتوانمندی های کشف شده در جشنواره های شهری از برگزاری مسابقه های آئینی، تجسمی، فرهنگی و هنری در سراهای محله خبر داد و گفت: هر یک از سراهای محله بنا به سلایق و مطالبات شهروندان محله برنامه های متنوعی را در این حوزه اجرا خواهند کرد.

ایازی با اشاره به نقش تاکسی و مترو در سفرهای درون شهری و استفاده گسترده شهروندان از وسایل حمل ونقل عمومی گفت: اتخاذ رویکرد و نگاه فرهنگی نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده از آنها در فرآیند فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی به اذعان صاحبنظران اجتماعی یکی از دستاوردهای مدیریت فرهنگی شهر محسوب می شود.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شرکت بهره برداری مترو برنامه هایی نظیر توزیع آلبوم های صوتی در تاکسی ها، فضاسازی بصری ایستگاه های مترو، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در 9 ایستگاه منتخب مترو  اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام/





تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن