تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820029894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقف زمين 9 ميلياردي توسط يك روشندل


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



وقف زمين 9 ميلياردي توسط يك روشندل
يك خير نابيناي شيرازي زمين هاي خود را به ارزش 9 ميليارد تومان وقف نابينايان ايراني كرد.




به گزارش جام نیوز به نقل از مهر، عبداله معطري روشندل شيرازي، با نيت رفع احتياجات نابينايان اقدام به وقف اموال خود کرد. اموال وقف شده شامل 6 قطعه زمين به مساحت تقريبي 105 هزار متر مربع به ارزش 82 ميليارد ريال واقع در شمال غرب شهر شيراز است. همچنين اين نيكوكار 278500 دلار از حساب ارزي خود در بانكي ملي را جهت نابينايان وقف كرد. پيش تر اين روشندل شيرازي، 500 هزار دلار جهت رفع مشكلات نابينايان وقف كرده بود.
باغ انگور وقف امام حسين (ع) بر اساس اين گزارش در هفته اخير یک خیر روستایی به نام حسن قجايي ساکن نقده در تبعیت از حکم الهی وقف 450 متر مربع از زمین خود را به ارزش 200میلیون ریال وقف ساخت مسجد کرد. همچنين در شهرستان شهريار هم حاج "یحیی احمدی" عرصه و اعیان باغ انگور خود را به متراژ 5000 مترمربع وقف امور دینی و روضه اباعبدالله الحسین (ع) کرده است.   روضه خان امام حسين 2.5 ميليارد اموالش را وقف روضه خواني كرد   حضرت آیت الله سیدمرتضی محمودی اسناد وقفیت 5 قطعه زمین و یک حلقه چاه آب را به ارزش 2.5 ميليارد تومان امضاء کرده و رسما اين زمين ها را وقف حضرت سيدالشهدا كرد. نكته قابل تامل اين است كه اين روضه خوان امام حسين (ع) گفته است این املاک را سال ها پیش با پولی که از بابت روضه خوانی برای حضرت سیدالشهداء علیه السلام دریافت می کردم کم کم خریداری کردم.
وقف تجهيزات بيمارستاني به بيمارستان كوثر در ميان وقف هاي ثبت شده در هفته اخير وقف تجهيزات پزشكي به ارزش 13 ميليون تومان جالب و قابل تامل است كه حاج عبدالله استانه اي اين اموال را وقف بيمارستان كوثر كرده است.




۱۳۹۲/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن