تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالارکيا:راي خوبي درباره تباني صادرشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سالارکيا:راي خوبي درباره تباني صادرشده است
رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس معتقد است که راي صادره از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص پرونده تباني خوب و مطابق با قانون بوده است.

محمود سالارکيا در واکنش به اعلام راي محسن قهرماني و ديگر متهمان پرونده تباني در فوتبال ايران که منجر به محروميت 8 ماهه قهرماني و ديگران شد، عنوان کرد: با توجه به دلايل و مدارکي که در اختيار دوستان‌مان در کميته انضباطي قرار داشته است فکر مي‌کنم راي خوبي صادر شده است. اينکه اين آرا منطبق با قوانين فيفا است، بسيار خوب است.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: حتما براي دوستان‌مان در کميته انضباطي تخلفات نامبردگان احراز شده و بايد ديد دليل و مدرک چه بوده و بعد در خصوص آن صحبت کرد ولي مسلما دلايلي که براي کميته انضباطي وجود داشته باعث شده تا اين آرا صادر شود.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: خوشحاليم از اينکه با افراد خاطي در فوتبال ايران برخورد مي‌شود ما معتقديم جامعه داوري ما بسيار پاک و معصوم است و اگر چند نفري هم مي‌خواهند خدشه‌اي به اين مساله وارد کنند بايد جلوي آن را بگيريم.

يکشنبه 1392/10/22 15:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن