تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818907167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مسابقات سوپر ليگ كاراته به صورت مجزا تصميم خوبي بودبهنام‌فر: كسي از تيم مناطق نفت‌خيز انتظار سكونشيني ندارد/ به‌دنبال جوانگرايي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برگزاري مسابقات سوپر ليگ كاراته به صورت مجزا تصميم خوبي بودبهنام‌فر: كسي از تيم مناطق نفت‌خيز انتظار سكونشيني ندارد/ به‌دنبال جوانگرايي هستيم
مربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب گفت: امسال كسي از اين تيم انتظار كسب سكو ندارد، اما سال بعد قطعا تيم خيلي خوبي را خواهيم داشت.


به گزارش خبرگزاري فارس، هفته دوم دور رفت سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور روز پنجشنبه هفته جاري (5 دي ماه) در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار خواهد شد. تيم مناطق نفت‌خيز جنوب در اين رقابت‌ها با مربيگري مهران بهنام‌فر و علي كتيرايي وارد تاتامي خواهند شد.

بهنام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورشي خبرگزاري فارس، در مورد حضور تيم مناطق نفت‌خيز جنوب در سوپرليگ كاراته اظهار داشت: تركيب تيم مناطق نفت خيز تقريبا بومي است و تنها منصور حسن‌بيگي غيربومي است. صددرصد كاراته‌كاهاي تيم مناطق نفت‌خيز براي اولين بار است در مسابقات سوپرليگ شركت مي‌كنند و حتي در رده‌هاي پايين‌تر هم تجربه حضور نداشته‌اند.

وي افزود: ما از اول ارديبهشت‌ماه اردوها را آغاز كرده‌ا‌يم و همچنان در اهواز تمريناتمان را تا روز قبل از مسابقات پيگيري مي‌كنيم. در نگاه كلي ميانگين سني بازيكنان ما 19 تا 20 سال است و اين نشان مي‌دهد كه تركيب تيم ما كاملا جواني است. احمد بالدي هفته قبل يكي از برترين كاراته‌كاهاي سوپرليگ معرفي شد.

مربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب در ادامه گفت: از آنجا كه چند سال است كاراته خوزستان خروجي خوبي در تيم ملي نداشته، ما در تلاشيم تا از بين 14 كاراته‌كايي كه در تركيب تيم حضور دارند حداقل 2 تا 3 نفر را راهي تيم ملي كنيم. ما انگيزه را در بين نفرات جوان تيم مي‌بينيم.

بهنام‌فر در ادامه خاطرنشان كرد: با توجه به سياست‌هايي كه مسئولان تيم نفت در پيش گرفته‌اند جوانگرايي در دستور كار است و اصلا امسال بالا رفتن سكو با اين شرايط در اولويت نيست. امسال ملي‌پوشان در بين تيم‌ها تقسيم شده‌اند و اين كار را براي همه تيم‌ها دشوار كرده است. فكر مي‌كنم در كل مجموع دور رفت و برگشت مسابقات اگر ما 4 تا 6 برد داشته باشيم براي ما نتيجه قابل قبولي است.

وي افزود: امسال كسي از اين تيم انتظار كسب سكو ندارد، اما سال بعد قطعا تيم خيلي خوبي را خواهيم داشت. كاراته‌كاهاي حاضر در تركيب تيم براي اولين بار است كه در مسابقات ليگ وارد تاتامي مي‌شوند و فكر مي‌كنم هفته به هفته عملكرد آنها بهتر مي‌شود.

مربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب در پايان خاطرنشان كرد: هفته اول داوري‌ها مشكلي نداشت و اشتباهات در امر داوري جز از ورزش است. موضوع بسيار مهمي كه امسال در برگزاري مسابقات ليگ رخ داده اينكه مسابقات سوپر ليگ را به صورت مجزا در يك روز برگزار مي‌كنند.

انتهاي پيام/م

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن