تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردن اين دارو‌ها قلق دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خوردن اين "دارو‌ها" قلق دارد!
خوردن "دارو‌هاي ضد سرفه" براي اثر گذاري بالا و بهبود بيماري يكسري ترفند‌ها و نكاتي دارد كه با رعايت آنها فرد مي‌تواند خيلي زود‌تر بهبود يابد.


به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ پزشكان به افراد توصيه مي‌كنند تا هنگام خوردن دارو‌ها بويژه داروهاي مربوط به درمان سرفه موارد خاصي را رعايت نمايند تا در كمترين زمان به درمان مورد انتظار دست يابند.

گفتني است از جمله ويژگي‌هاي اكثر دارو‌هاي ضد سرفه تأثير گذاري بر "مخاط تنفسي" افراد است و لذا مصرف بلافاصله مايعات بعد از خوردن آنها باعث كاهش عملكرد اين دارو‌ها مي‌شود مگر در موارد خاص كه پزشك دستور داده باشد.

همچنين به دليل "احساس خواب آلودگي" در برخي افراد پزشكان معمولاً توصيه مي‌كنند افراد از انجام كارهايي كه به دقت و تمركز نياز دارد خودداري كنند مانند كار با وسايل برنده ، بالا رفتن از سطوح فاقد تعادل كامل مانند نرد بام و همينطور "رانندگي" كه مي‌تواند در اين شرايط فرد بيمار را با خطر مواجه سازد.

پزشكان توصيه مي كنند افراد در كنار مصرف دارو‌هاي ضد سرفه از خوردن ميوه‌هايي مانند نارنگي و يا خرمالو خودداري كنند زيرا مي تواند باعث تشديد علائم در آنها شود.

خوردن موادي كه باعث نرمي "تار‌هاي صوتي" شود مانند مخلوط شير و نشاسته براي كمك به بهبود علائم توصيه مي‌شود اما بايد مواردي مانند حساسيت فرد به "لاكتوز شير" و يا بالا بودن قند خون را در نظر گرفت زيرا نشاسته مي تواند باعث بالا رفتن "قند خون" در "بيماران ديابتي" شود.

در نهايت پزشكان استراحت، گرم نگه داشتن گلو و سينه‌ها در كنار بخور دادن و "مصرف مايعات" فراوان را براي رفع "علائم سرفه" مزمن به بيماران توصيه مي كنند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن