تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820730265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسرخاله سارق از آب درآمد/حريق منزل پس از دزدي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پسرخاله سارق از آب درآمد/حريق منزل پس از دزدي
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي گفت: فردي كه پس از سرقت اقدام به ايجاد حريق و آتش سوزي منزل كرده بود شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، امير عباس‌زاده اظهار كرد: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر وقوع آتش‌سوزي در آدرس زعفرانيه تبريز عوامل پليس در محل حاضر كه از قبل مامورين عوامل آتش نشاني در محل حضور داشته و شخصي به هويت (ر- ع) مدعي شد در طبقه 6 از ساختمان سكونت دارم كه در ساعت 16:30 مورخه يوم جاري از طريق همسايه طبقه چهارم به هويت (م- گ) مطلع شدم واحد مسكوني من دچار حريق شده كه پس از اطفاي حريق در داخل واحد مسكوني به يك ظرف 4 ليتري آبي رنگ شبيه به بنزين برخورد كردم.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از بررسي مشخص گرديد، تابلو فرش، فرش، كف ساختمان ( پاركت ) در آتش‌سوزي از بين رفته‌اند كه ارزش تقريبي خسارت به ادعاي شاكي حدود صد ميليون تومان بوده است درضمن حادثه خسارت جاني در پي نداشته و شاكي به فرد خاصي مظنون نبوده است.

وي افزود: پس از ارجاع پرونده به اداره مبارزه با جرائم جنائي پليس آگاهي اقدامات گسترده در جهت كشف موضوع آغاز و پس از انجام يكسري تحقيقات فني، علمي و اطلاعاتي در نهايت مشخص گرديد تعداد سه قطعه فرش نفيس قبل از حريق توسط اشخاص نامعلوم به سرقت رفته و سارقين پس از انجام سرقت اقدام به آتش زدن منزل مذكور كرده‌اند.

سرهنگ عباس زاده گفت: با انجام كارهاي اطلاعاتي در نهايت متهم به هويت (الف - ت) شناسائي، دستگير و در تحقيقات معموله متعرف شد، نامبرده پسر خاله شاكي ميباشد كه بدليل انجام امور خلاف از منزل پدر رانده شده و در منزل پسرخاله‌اش ساكن بوده كه ابتدا يك قطعه فرش دايره نفيس از منزل وي سرقت كرده است.

وي ادامه داد: بعد از حدود يك ماه با تهيه كليد يدكي منزل و اخذ اعتماد راننده آژانس و تعدادي افراد ديگر سه قطعه فرش نفيس ديگر را سرقت سپس با بنزين كه از قبل تهيه كرده بود خانه را آتش زده و اقدام به فروش فرش‌هاي مسروقه كرده بود كه همه متهمين شناسائي ، دستگير و اموال مسروقه به اين پليس گسيل و متهمين پس از اعتراف صريح به بزه انتسابي با قرار قانوني روانه زندان شده و اموال مسروقه نيز به شاكي مسترد گرديد.

وي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك با مركز فوريت‌هاي 110 تماس حاصل و هرگونه انتقاد و پيشنهاد و تقدير خود از عملكرد پليس را به سامانه 197 اعلام دارند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن