تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802204716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده بهينه از گاز نيازمند فرهنگ سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استفاده بهينه از گاز نيازمند فرهنگ سازي است
زنجان - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: استفاده بهينه و صحيح از اين نعمت الهي، نيازمند تداوم فرهنگ سازي و ارائه الگوهاي صحيح مصرف به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علي خاتمي ظهر چهارشنبه در ديدار با كاركنان گاز استان، به اهميت دسترسي آسان به اين سوخت پاك و ارزان قيمت كه موجبات رضايت مردم را فراهم كرده است اشاره كرد وافزود: استفاده بهينه و صحيح از اين نعمت الهي، نيازمند تداوم فرهنگ سازي و ارائه الگوهاي صحيح مصرف به شهروندان است.

وي مصرف بهينه انرژي و رعايت اصول ايمن گاز طبيعي را وظيفه مردم فهيم استان دانست وافزود: صرفه جويي يعني زندگي منطقي و عقلاني و شهروندان بايد با مصرف درست و بهينه؛ قدردان اين نعمت الهي باشند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اهميت هماهنگي همه دستگاه هاي اجرايي مربوطه اظهار داشت: همكاري تنگاتنگ شركت گاز با سازمان نظام مهندسي و اقدمات موثري كه در راستاي فرهنگ سازي ساخت خانه هاي مسكوني با شرايط استاندار در كنار رعايت اصول مصرف انرژي صورت مي گيرد، كاري ارزشمند و مهم است.

حجت الاسلام خاتمي آمادگي خود را براي همكاري همه جانبه با شركت گاز استان زنجان اعلام كردوگفت: بيان و اطلاع رساني خدمات خادمين ملت از طرق مختلف وظيفه همه ماست كه در موقعيت هاي مختلف موجبات همكاري مسئولين و مردم شريف با زحمت كشان اين انقلاب را فراهم كنيم.

وي تصريح كرد: با وجود تحريم ها و مشكلات موجود و عدم تخصيص بودجه اقدامات كاركنان تلاشگر گاز زنجان در بهره مندي 50 درصدي شهروندان روستايي تا 22 بهمن امسال اقدامي ارزشمند و قابل تقدير است.

در ادامه مدير عامل شركت گاز استان زنجان نيز به ارائه گزارشي از عملكرد اين شركت و خدمات ارائه شده به مشتركين زنجاني پرداخت و با اعلام اينكه امسال يك و نيم ميليون مشترك به مشتركين در سطح كشور اضافه شده است گفت: در استان نيز 27 هزار مشترك جديد به اين تعداد اضافه شده است تا تعداد كل مشتركين به 229 هزار و 448 مشترك در استان برسد.

سعيد عسگريان افزود: با افزايش مصرف گاز طبيعي از 6 ميليون متر مكعب در سال گذشته به 6 ميليون و 900 هزار متر مكعب در سال جاري؛ شاهد افزايش 15 تا 20 درصدي ميزان مصرف گاز هستيم كه مربوط به افزايش تعداد مشتركين و البته سرماي هوا است.

وي با بيان اينكه از 17 ميليون مشترك موجود در كشور 16 ميليون را مشترك خانگي و تجاري تشكيل مي دهد افزود: در فصول سرد سال به دليل ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتركين خانگي؛ گاز مصرفي صنايع و نيروگاه ها براي تعادل مصرف گاز؛ در اختيار مشتركين خانگي قرار مي گيرد.

مدير عامل شركت گاز استان زنجان با اشاره به اينكه در حال حاضر 44 درصد جمعيت روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند گفت: اين ميزان تا 22 بمهن امسال؛به 50 درصد برسد.

عسگريان همچنين نهادينه كردن مصرف بهينه انرژي، ارتقاء آگاهي و ارائه آموزش‌هاي ايمني و مصرف بهينه گاز به شهروندان زنجاني، معرفي گاز طبيعي به مشتركان و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي با هدف نهادينه كردن استفاده منطقي از اين حامل‌هاي ارزشمند و وسايل گازسوز را از ديگر اقدامات فرهنگي انجام شده به عنوان مهم ترين وظايف اصلي شركت گاز استان زنجان در راستاي ارتقاء آگاهي شهروندان اعلام كرد و افزود: آموزش چهره به چهره بيش از 10 هزار دانش آموزان مقطع تحصيلي پنجم ابتدايي با حضور 29 كارشناس از همكاران به خصوص روئساي ادارات گاز در شهرستانها و طراحي و توزيع بيش از 32 هزار اقلام فرهنگي، پخش برنامه هاي انيميشني از صدا و سيماي مركز زنجان به زبان محلي، پخش تيزرهاي مختلف تبليغاتي با موضوع رعايت اصول ايمني و جلوگيري از حوادث ناشي از گاز گرفتگي در قالب تيزر راديويي و زير نويس تلويزيوني از جمله اين اقدامات بوده است.

وي اظهار داشت: اميدواريم مشتركين متعهد با رعايت هر چه بيشتر نكات و مسائل ايمني و مصرف بهينه گاز، ترويج اين فرهنگ مهم را در محيط خانواده نهادينه كرده و شركت گاز استان زنجان را بيش از پيش در مورد ترويج فرهنگ مصرف بهينه و ايمني گاز طبيعي، ياري كنند.

كد خبر: 2202241

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۲:۴۵

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن