تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801285953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهينه سازي سامانه هاي كنترل كارخانه گاز آغاجاري


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بهينه سازي سامانه هاي كنترل كارخانه گاز آغاجاري
اهواز / واحد مركزي خبر / اقتصادي

طرح بهينه سازي و تعويض سامانه هاي كنترل DCS و PLC در كارخانه گاز و گاز مايع 1500 آغاجاري با موفقيت به پايان رسيد .
سامانه DCS و PLC هاي وابسته به آن كنترل كننده اصلي همه فعاليت ها و برنامه ريزي و پايش مدارهاي منطقي مربوط به فرآيندهاي مختلف ازقبيل مانيتورينگ و كنترل بيش از هزار و 750 فرمان (در سطح واحد)، برنامه هاي راه اندازي و از كاراندازي همه كمپرسورها، پمپ ها و كنترل كننده هاي سطح مايع جريان ، فشار و دماست .
مدير عامل شركت گاز آغاجاري با توجه به فناوري قديمي سامانه هاي كارخانه گفت : طرح تعويض DCS و PLC هاي وابسته به آن در كارخانه گاز و گاز مايع 1500 با تكيه بر دانش فني بومي و استفاده از توانمندي هاي داخلي به منظور حذف هزينه هاي مازاد و صرفه جويي اقتصادي و نيز بهينه سازي طراحي سامانه كنترل جديد تعريف شد .
آقاي خدري افزود: اين طرح درمدت كمتر از يك ماه و در زمان تعميرات اساسي واحد انجام گرفت و اين كارخانه همزمان با پايان كار تعميرات اساسي بدون هيچ مشكلي در مدار عمليات قرار گرفت كه حدنصاب كم سابقه اي براي چنين كار حساسي است .
وي اضافه كرد : جداسازي سيگنال هاي 220 ولت در مجاورت سيگنال هاي 24 ولت، ايجاد مانيتورينگ جديد و نمايش لرزش و دماي ماشين آلات (براي بررسي سوابق به دست كارشناسان)، اعمال كنترل خودكار دما در مناطق مختلف شبكه احياي گليكول، مانيتورينگ سوئيج هاي برق فشار قوي و ضعيف در MCC، امكان ثبت و نگهداري اطلاعات براي مدت طولاني و تصحيح مقادير طبق خواسته كاربر و توانمندي سامانه جديد براي اعمال پاره اي از تغييرات بدون نياز به بستن واحد (SD) از مزيت هاي سامانه جديد است .
0002

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن